est
est rus
Topauto

Suzuki Vitara

Mudeli sisukaart
  Soovin proovisõitu
  Soovin hinnapakkumist

Vitara. Täiuslik nelikvedu

 

Uus Suzuki Vitara paistab teiste seast kohe silma: julge väliskujundus koos AllGrip-nelikveosüsteemi, rikkaliku varustuse ja oma klassi kõige avarama siseruumiga.

 

Pole vahet, millisel teel sõidate – Vitara tagab alati suurepärase haardumise, ilma et oleks vaja kasutada mingeid erilisi sõiduvõtteid või juhtimistehnikaid. Vitara mitmed keerukad mehhanismid teevad sõitmisest tõelise naudingu.

 

AllGrip-nelikveosüsteemil on neli juhi poolt valitavat režiimi – Auto, Sport, Snow ja Lock. Juht saab valida sobivaima režiimi keskkonsoolis asuva vajutatava ja keeratava valikulüliti abil.

 

Kõik nelikveolised Vitara mudelid (v.a GL-varustustase) on varustatud automaatse kliimaseadme ja Suzuki Smart Audio-süsteemiga, mille juurde kuulub 7-tolline ekraan ja tahavaatekaamera, lisaks saab auto kaasa ka ohutust ja mugavust lisava isekohalduva püsikiirushoidja ning radariga pidurdusabi süsteemi.

 

7-tollise multipuuteekraani abil käib helisüsteemi ja telefoni kasutamine või videoklippide vaatamine lihtsalt ja intuitiivselt.  Juht saab ühendada süsteemiga ka MirrorLink-ühilduva nutitelefoni, et kasutada selle kõiki rakendusi mugavalt otse auto puuteekraanilt. GLX-varustustasemega mudel saab kaasa ka navigatsioonisüsteemi. Ekraan näitab tahavaatekaamera poolt edastatavat pilti, mis on suureks abiks tagurdamisel, andes hea ülevaate kõigest, mis asub auto taga.

 

Kõrge istumisasend teeb autosse sisenemise ja väljumise lihtsaks ning tagab ka hea nähtavuse igas suunas. Kvaliteetsed istmed on kujundatud ülimugavaks. Tänu reguleeritava kalde ja sügavusega roolile leiab iga juht endale kõige sobivama juhtimisasendi.

 

Tugev jõuülekandesüsteem hoolitseb Teie sõidurõõmu eest

Mootor, käigukast ja AllGrip teevad esmaklassilise suutlikkuse nimel pidevalt koostööd. Vitara 1,6-liitrine VVT-mootor tagab oma kõrge pöördemomendiga suurepärase sooritusvõime nii madalate kui kõrgete käikudega. See teeb sõidu nauditavaks kõikjal – nii kiirteedel kui ka väikestel külatänavatel.

 

Mägipidur ja nõlvaltstardiabi süsteem

Kui autoga sõidetakse alla järsust kallakust ja mootoriga pidurdamisest jääb liikumise aeglustamiseks väheks, rakendab mägipiduri süsteem automaatselt tööle pidurid ning hoiab sõidukiiruse kontrolli all. Nii saab juht keskenduda täielikult auto roolimisele. Nõlvaltsardiabi süsteem lihtsustab liikumise alustamist kallakul, hoides ära auto tagasiveeremise veel 2 sekundi jooksul pärast jala tõstmist piduripedaalilt gaasipedaalile.

 

Kompaktne linnamaastur luksusauto varustusega

Vitara saab kaasa tõeliselt eesrindliku turvavarustuse, mida tavaliselt võib kohata tunduvalt kallimates linnamaasturites.

 

Radariga pidurdusabi süsteem (RBS) standardvarustuses

Kui see süsteem tuvastab sõidu ajal auto ees teise sõiduki ning teeb kindlaks, et on oht sellele otsa sõita, hoiatab süsteem juhti helisignaali ja infoekraanile ilmuva hoiatusnäiduga. Kui kokkupõrge muutub veelgi tõenäolisemaks, aktiveerub lisaks pidurdusabi süsteem, mis suurendab pidurdusjõudu hädapidurdamisel. Kui süsteem teeb kindlaks, et kokkupõrge on vältimatu, pidurdab see juhi eest automaatselt ise. Sel moel aitab radariga pidurdusabi süsteem väikestel kiirustel kokkupõrkeid vältida ning õnnetuse korral vigastusi vähendada.

 

Isekohanduv püsikiirushoidja

Vitara isekohanduv püsikiirushoidja kasutab püsikiirushoidjat koos radariga pidurdusabi süsteemi radaranduriga. Millimeeterlaineradar mõõdab kaugust ees liikuva sõidukini. Vastavalt juhi poolt tehtud valikule pika, keskmise või lühikese pikivahe hoidmiseks kiirendab ja aeglustab süsteem liikumist automaatselt, muutes autojuhtimise palju mugavamaks.

 

Vihmasensoriga klaasipuhastid ja automaatlülitusega tuled

Vihmasensoriga klaasipuhastid lülituvad automaatselt sisse ja välja sõltuvalt vihmasaju tugevusest ja auto sõidukiirusest. Tulede automaatlülituse süsteem lülitab esi- ja tagatuled sisse ja välja vastavalt ümbritsevale valgustasemele. Tugeva heleda valgusega LED-esituled (GLX) lisavad ohutust pimedal ajal. Sinise tooniga laternaklaasid jätavad autost stiilsema mulje. Erilise disainiga päevatuled koosnevad vertikaalselt reastatud valgusdioodidest, mis on paigaldatud esikaitserauda udutulede kõrvale.

 

Suur pakiruum

Vitaral on mahukas 375-liitrine pakiruum, kuhu mahub ära isegi golfikott, kuigi tagaiste on püstises tavaasendis. Kuid see pole veel kõik – tänu eemaldatavale pakiruumi põhjakattele ja suhtes 60:40 kokkuklapitavale tagaistmele õnnestub autosse mahutada rohkelt erineva suurusega esemeid. Ka tagaluugi laadimislävi on tehtud madalamaks, et asjade peale- ja mahalaadimine oleks lihtsam.

 

Vitara S Boosterjet


Uus Vitara S Boosterjet toob Vitara mudelivalikusse rohkem sportlikkust. Nelikveolisel Vitara S Boosterjetil on võimas ja tõhus 1,4-liitrine otsesissepritsega turbomootor. Pole vahet, millised on sõidutingimused – BOOSTERJET annab autole alati küllaga jõudu (103 kW / 140 hj), olles seejuures ülimalt säästlik (keskmine kütusekulu 5,4-5,5 l/100 km, COheitmed 127-128 g/km). Suurepärane kiirendusvõime teeb sõidu hoogsamaks ning pöördemomenti (220 / 1500-4000 Nm / p/min) jagub rohkelt nii kiirteedele kui ka järskudele tõusudele.

 

Vitara S Boosterjet on saadaval nii manuaal- kui ka automaatkäigukastiga.