Topauto  »  Uued autod  »  Isuzu  »  Isuzu Uus D-MAX

Nutikam ja turvalisem uhiuus Isuzu D-Max

 

 

Uus D-Max saabub aasta lõpus, ning kui soovid uue D-Maxi kohta esimesena teavet saada, siis võta ühendust Topautoga!

 

 

Isuzu D-Max püsib täiuslikult teel tänu oma modernsele tugevdatud ja jäigastatud konstruktsioonile ning jõuülekande, roolisüsteemi ja vedrustuse täiendustele. Isuzu D-Maxil on 1,9-liitrine RZ4E-diiselmootor (Euro 6d) ja 6-käiguline manuaalkäigukast või 6-käiguline „Rev-Tronic“-automaatkäigukast koos käsitsi käiguvahetust pakkuva sportrežiimiga.  Sõidukiga võib vedada kuni 3500 kg piduritega haagist, veokuuli suurim lubatud koormus on 350 kg ning haagise õõtsumisvastane kontrollsüsteem on põhivarustuses. Neljarattaveoga mudelitele on saadaval ka tagasilla diferentsiaalilukk. D-Maxi kliirens on 240 mm.

 

 

Kaks kabiinitüüpi

Space Cab on loodud kuni neljale inimesele ning on varustatud mugavate vastassuundades avanevate ustega, mis võimaldavad esiistmete tagust ruumi paremini kasutada. Double Cabiga mudel mahutab kuni viis inimest ning selles on küllaldaselt ruumi kaubale ja seadmetele.

 

 

Käepärane disain. Täielik mugavus

Pikapiga reisimine pole kunagi nii mugav olnud. Samuti on sul käeulatuses ka täiustatud tehnoloogia ja uuenduslikud lahendused, mida modernselt autolt ootad. D-Maxil on peeneraldusega kohandatav puuteekraan koos DAB+ digitaalse raadioga, Android Auto™ ja juhtmevaba Apple CarPlay® tugi ning ka kõnetuvastus. Suur 4,2-tolline digitaalne ekraan pakub juhile rooli kaudu juurdepääsu erinevale teabele näidikuplokil, sealhulgas digitaalsele kiirusenäidule.  D-Maxil on satelliitnavigeerimine, ning kaheksa ruumilise heli kõlarit kabiinis asetavad sind igal teekonnal kontserdi esiritta.

 

 

Nutikad turva- ja juhiabisüsteemid

Uue D-Maxi kere on tugevdatud, et kaitsta sõidukis reisijaid paremini mis tahes nurga alt saabuva välise löögi eest. Suuremad pidurid ees ja taga lisavad pidurdusjõudu, istmed on aga loodud hädaolukorras lööki neelama. Ning kui mõni D-Maxi kaheksast turvapadjast peaks rakenduma, avanevad pikapi uksed lukust automaatselt.

 

D-Max sisaldab paljusid automaatselt ja iseseisvalt rakenduvaid turvafunktsioone, mis töötavad ohtlike olukordade lahendamise nimel – tavaliselt juba enne, kui juht üldse mõistab, et on hädas. Süsteemide seas on näiteks nõlvaltstardiabi süsteem ja mägipidur, tagumise põikisuunalise liikluse jälgimissüsteem, sõidurajalt kõrvalekaldumise ennetussüsteem ja pimenurga jälgimissüsteem. 

 

Kõik pildid on vaid illustratiivsed. Mõned funktsioonid võivad kuuluda lisavarustusse.

Sulge

Loading ...