Uusim nelikveo süsteem

Erakordselt väike СО2 heide

Väikesed kasutuskulud

Elektriline sõiduulatus 45 km (WLTP)

Ülevaade

ELEKTRILINE SÕIDUULATUS

Enam ei ole vaja sõiduulatuse pärast muretseda

Pistikhübriid Eclipse Cross on varustatud suure mahtuvusega akuga 13,8 kWh ja uue ökonoomse 2,4-liitrise bensiinimootoriga, tänu millele suudab see sõita tunduvalt kaugemale, kui võiks arvata.

LAADIMINE

Niisama lihtne nagu telefoni laadimine

PHEV Eclipse Crossi on sama lihtne laadida, nagu oma telefoni. Saate seda autot laadida igast tavalisest pistikupesast või paigaldada spetsiaalse laadimisseadme või kasutada mõnda tuhandest üle kogu Eesti paiknevast üldkasutatavast laadimisjaamast.

HOOLDUSKULUD

Sama marsruut. Nüüd vaid mõne sendi eest päevas

PHEV Eclipse Cross on võimeline läbima ainult elektriga (elektriauto režiimil) 45 km**, mis vähendab märgatavalt teie sõiduki kasutuskulusid.

ECLIPSE CROSS PHEV TEHNOLOOGIA

Uusim hübriidtehnoloogia

PHEV Eclipse Cross täiendab meie revolutsioonilise 5-kohalise, 21 erinevat ülemaailmset auhinda võitnud linnamaasturi PHEV Outlanderi edulugu. Tänu uuenduslikele tehnoloogiatele on PHEV Eclipse Crossiga väga mugav sõita ja see on erakordselt vaikne.

JUHTIMINE

Uus sõidukogemus PHEViga

Istuge rooli ja nautige uut sõidukogemust Mitsubishi Motorsi pistikhübriidmaasturiga. Me oleme juhtiv pistikhübriidautode (PHEV) tootja.

VÄLIMUS

Elegantne ja meeldiv linnamaastur

Milleks jäljendada teisi? Valige julged kontuurid ja sügavad reljeefsed vormid. Inimesed, kes soovivad muljet avaldada, valivad selle võimsa linnamaasturi, mis käitub suurepäraselt nii maanteel kui maastikul.

INTERJÖÖR

Väljast sportlik, seest arukas

2021. aasta PHEV Eclipse Crossi näidikuplokk põhineb horisontaalse telje kontseptsioonil. See tähendab, et kõik selle auto näidikud ja juhtseadised paiknevad mugavalt lähedal ja just seal, kus juht neid vajab.

UUENDUSLIKUD JUHIABITEHNOLOOGIAD

OHUTUS

2021. aasta PHEV Eclipse Cross on varustatud rea uuenduslike funktsioonidega, tänu millele on see oma klassi üks kõige ohutumaid autosid.

Sõiduulatus

 

Suure mahtuvusega aku võimaldab teil sõita elektriauto režiimil 45 km**. 2,4-liitrilise bensiinimootoriga kombineeritult on kogusõiduulatus ülе 643 km**. Tänu auto võimele salvestada rekuperatiivpidurdusega kineetilisest energiast toodetud energiat, saate kasutada kõiki elektriauto eeliseid, kartmata energia otsalõppemist.

 

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV | Reklaampilt - auto helendavate eraldusjoontega maanteel

PHEVi SÕIDUULATUS

Ületab sõiduulatuselt kõiki turul saadaolevaid PHEV-hübriide

Lõõgastuge. Teid ootab ees meeldiv sõit. Aga kuidas on murega sõiduulatuse pärast? Kõik sellised mõtted kaovad hetkega niipea, kui istute selle auto rooli. Vaadake, kui kaugele te saate sõita.

** Elektriauto režiimil võivad kütusekulu ja sõiduulatus olenevalt ümbritsevast keskkonnast (ilm, liiklusolud jne), sõidustiilist (sõitmine sagedaste peatumistega, suur kiirus jne) ja kliimaseadme kasutamisest erineda.

Laadimine

 

Teie PHEV Eclipse Crossi laadimiseks on mitu viisi. Kiirlaadimisseadme kasutamise korral saate laadida oma auto kuni 80% tasemeni kõigest 25 minutiga.

 

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV | Tagantvaade

Laadimine tavalisest pistikupesast

Laadige tavalise seinapistikupesa abil, mis on soovitatavalt ühendatud eraldi elektriahelaga ja mille on üle kontrollinud asjakohase kvalifikatsiooniga elektrik.

 

100% LAETUSTASE

 

  • 230 V, 8 А: 7,0 tundi*
  • 230 V, 10 А: 6,0 tundi
  • 230 V, 16 А: 4,0 tundi

Suure ja keskmise laadimiskiirusega seadmed

Kiirlaadimisseade võimaldab laadida auto kuni 80% tasemeni kõigest 25 minutiga. Selliseid kiirlaadimisjaamasid võib sageli leida teeäärsetest teenindusasutustest ja kiirteede äärest. Keskmise kiirusega laadimisjaamad võivad paikneda supermarketite ja kaubanduskeskuste parklates.

 

80% LAETUSTASE

25 MINUTIT*

MITSUBISHI REMOTE CONTROL

Te saate teate, kui auto aku on täielikult laetud

Soovite teada, millal on teie PHEV Eclipse Cross täielikult laetud? Kaugjuhtimisrakendus Mitsubishi Remote Control annab teile sellest teada. See võimaldab ka kaugjuhtimise teel seada laadimisaega ja programmeerida salongi eelsoojendust või -jahutust, et autosse istudes oleks seal teie jaoks ideaalne temperatuur.

*Orienteeruv aeg. Tegelik laadimisaeg oleneb tingimustest.

Kulud

PHEV Eclipse Crossi kasutuskulud

Uuenduslik tehnoloogia tähendab, et teie auto hakkab sõitma ainult elektriga tunduvalt sagedamini. Sellel leheküljel esitatud kulude kalkulaator aitab teil saada parema ettekujutuse kasutuskuludest ja näha, kuidas väiksem tanklakülastuste arv tähendab suurt kokkuhoidu.

 

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV | Auto raam

IGAPÄEVASED KASUTUSKULUD

Tööle- ja tagasisõit vaid mõne sendi eest

Aku täislaadimine läheb teile maksma alla 1 euro ja te saate sellega sõita 45 km. Seejuures on tavaline tööle- ja tagasisõidumaa keskmiselt 8 km. Seega jäävad PHEV Eclipse Crossi korral igapäevased sõidukulud ainult suurusjärku 15 senti ja on võimalik, et te kasutate bensiinimootorit ainult harva.

* Elektriauto režiimil võivad kütusekulu ja sõiduulatus olenevalt ümbritsevast keskkonnast (ilm, liiklusolud jne), sõidustiilist (sõitmine sagedaste peatumistega, suur kiirus jne) ja kliimaseadme kasutamisest erineda. Selleks et hoida kütusekulu väike, tuleb autot regulaarselt laadida. Laadimise energiakulu ja laadimisaeg olenevad näiteks konkreetsest laadimisjaamast, temperatuurist, auto kasutusrežiimist, aku temperatuurist ja järjestikuste laadimiste sagedusest.

Juhtimine

 

Uus PHEV ECLIPSE CROSS paistab silma muljetavaldava juhitavuse ja kurvisõiduomadustega. See on seotud kere suure jäikuse, madala raskuskeskme ja kahemootorilise nelikveosüsteemiga.

 

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV | Lähivaade auto küljest

KAKS ELEKTRIMOOTORIT

Erinevalt paljudest teistest hübriidautodest kasutab PHEV Eclipse Cross kahte elektrimootorit. See tähendab, et Eclipse Cross võimaldab kasutada elektriauto režiimi sagedamini, tänu millele te saate enamikus sõiduolukordades nautida tõeliselt vaikset ja mugavat, sujuvate kiirendustega sõitu.

NELIKVEOSÜSTEEM SUPER ALL WHEEL CONTROL (S-AWC)

Erakordne stabiilsus

Uuenduslik pideva nelikveo süsteem Super All Wheel Control reguleerib kõikide rataste veo- ja pidurdusjõudu. Tulemuseks on optimaalsem mootori võimsuse kasutamine, paremad kurvisõiduomadused ja suurem stabiilsus mistahes liiklusoludes. See integreeritud süsteem kombineerib aktiivse suunakontrolli süsteemi Active Yaw Control (AYC) ja aktiivse stabiilsuskontrolli süsteemi Active Stability Control (ASC) blokeerumisvastase pidurisüsteemiga (ABS).

 

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV | Pideva nelikveo süsteem Super All Wheel Control

Täpsemalt süsteemist Super All-Wheel Control

AKTIIVSE SUUNAKONTROLLI SÜSTEEM (AYC)

Parem suunastabiilsus

Meie välja töötatud unikaalne aktiivse suunakontrolli süsteem Active Yaw Control parandab kurvide läbitavust vasak- ja parempoolsete rataste pöördemomendi optimaalse reguleerimisega pidurite abil. Tänu sellele säilitate liiga järsul pidurdamisel või kiirendamisel alati auto juhitavuse.

AKTIIVSE STABIILSUSKONTROLLI SÜSTEEM (ASC)

Stabiilsus igasugustes tingimustes

Aktiivse stabiilsuskontrolli süsteem Active Stability Control kasutab auto liikumise analüüsimiseks andureid. Liikumise mistahes ebastabiilsuse tuvastamisel reguleerib ta stabiilsuse säilitamiseks automaatselt vasak- ja parempoolsete rataste pöördemomenti ja pidurdusjõudu.

BLOKEERUMISVASTANE PIDURISÜSTEEM (ABC)

Ei mingit pidurite blokeerumist

Blokeerumisvastane pidurisüsteem on ette nähtud külglibisemise vältimiseks. Selle tööpõhimõte seisneb rataste blokeerumise tõkestamises pidurdamise ajal, et tagada rehvide pidev haardumine teepinnaga.

Välimus

 

Uue põlvkonna PHEV Eclipse Cross kehastab meie parimaid uusi disainisaavutusi. Me otsime alati uusi lahendusi ja me ei tee ideaalse linnamaasturi PHEV loomisel mitte mingeid kompromisse kvaliteedi osas.

 

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV | Diagonaalvaade

ELEGANTNE KUPEESTIILIS LINNAMAASTUR

Liuelge sujuvalt linnatänavatel

PHEV Eclipse Crossi reljeefne kiiljas kuju meenutab sportlast, kes on enne võimsat edasisööstu kükki laskunud.

DYNAMIC SHIELD

Kombinatsioon kaitstusest ja võimsusest

Auto tugev ja tahtejõuline esikülg sisaldab lahendust DYNAMIC SHIELD, mis ei anna autole mitte ainult suurepärast välimust, vaid tagab ka suurema kaitse nii jalakäijatele kui ka juhile ja kaassõitjatele.

RELJEEFNE KUUSNURKNE KEREKUJU

Täiustatud stabiilsus ja juhtimine

Vaadates uut Mitsubishi Eclipse Crossi tagant, võib kohe märgata, et sellel on peaaegu kuusnurkne kuju, mis laieneb keskosas ja kitseneb ülalt. See loob kupee-linnamaasturi elegantse profiili ja annab PHEV Eclipse Crossile selle võimsa ja keeruka välimuse.

Märk PHEV

Tähistage selgesti oma panust keskkonnahoidu

Uue Eclipse Crossi küljel on elektriauto märk (EV) ja auto tagaosal on pistikhübriidi märk (PHEV). Mõnele võib tunduda, et sellised tähised ei ole eriti olulised, kuid need näitavad selgelt, et te annate oma panuse meie sõltuvuse vähendamiseks fossiilkütusest.

LED-SÕIDUTULED JA -PÄEVATULED

Paremini valgustatud sõidutee

Eclipse Crossi esikülg näeb välja tõeliselt muljetavaldav. Kaldne mootoriruumi kate tõmbab pilgu LED-päevatuledele, mis annavad autole iseloomuliku, suurt, hüppeks valmistuvat kassi meenutava välimuse. Päevatulede alt leiate massiivse reljeefse tuledeploki, milles paiknevad nii LED-sõidutuled kui ka LED-udutuled.

ELEKTRILISE AJAMIGA PANORAAMKATUS

Mitte ükski maastikuvaade ei jää nägemata

Elektrilise ajamiga panoraamkatus annab autole kergema ja avarama ilme. Peale selle ei jää teil ühegi reisi ajal nägemata mitte ükski kaunis vaade. Auto on varustatud ka sisseehitatud elektriliste ruloodega, mis kaitsevad teid liialt ereda ja kuuma päikese eest.

Interjöör

 

Eranditult kõik detailid Eclipse Crossis on loodud ja paigutatud teie mugavuse suurendamiseks ning pideva ja mugava ühenduse tagamiseks.

 

Mitsubishi Eclipse Cross | Lähivaade armatuurlauast

HORISONTAALNE TELG

Juhi jaoks on see nagu kabiinis istumine

Me lõime Eclipse Crossi juhtseadised horisontaalse telje kontseptsioonist lähtudes. See tähendab, et näidikuplokk on projekteeritud nii, et kõik vajalik oleks alati mugavalt käepärast. Te saate käsitseda juhtseadiseid minimaalsete liigutustega, mis võimaldab maksimaalselt keskenduda teie ees olevale sõiduteele.

8-TOLLISE EKRAANIGA SMARTPHONE DISPLAY AUDIO (SDA)

Jääge alati ühendusse, kus te ka ei viibiks

Süsteem Smartphone Display Audio võimaldab teil lihtsasti integreerida oma nutiseadme rakendusega Android Auto™. Ühendades lihtsalt oma Android™ nutitelefoni SDA-ga, saate juhtida mistahes rakendusi häälkäskudega, mis võimaldab teil keskenduda ohutumale liiklemisele. Apple CarPlay: ühendades oma iPhone’i SDA-ga, saate Siri abil lihtsasti kasutada ja hallata kaarte, muusikat, helinaid, teateid ja palju muud. SDA süsteem aitab teil intuitiivselt teha iPhone’is kõik vajaliku ka siis, kui olete samal ajal roolis.

ESI- JA TAGAISTMETE SOOJENDUS

Istmesoojendus suurendab sõidumugavust

Kui istute külmal ja pakaselisel hommikul autosse, saate nii esi- kui tagaistmed istmesoojenduse abil mugavaks ja soojaks muuta. Seega ei ole oluline, kui madalale võib välistemperatuur langeda – PHEV Mitsubishi Eclipse Crossi salongis on teil alati mugav ja soe.

PAINDLIK ISTMETE ASENDI MUUTMINE

TAGAISTME SELJATOE KALDE 9-ASTMELINE REGULEERIMINE

PHEV Eclipse Crossis on piisavalt ruumi viiele täiskasvanule. Peale selle on tagaistmed varustatud 9-astmelise kalde reguleerimise funktsiooniga, mis võimaldab seada istme maksimaalse sõidumugavuse saavutamiseks teie jaoks sobivasse asendisse. Kui soovite rohkem jalaruumi, siis saate ka nihutada tagaistet tahapoole.

SUUR PAKIRUUM

Ruumikas 359-liitrine pakiruum

Me tegime pakiruumi eelnevate Eclipse Crossi mudelitega võrreldes 10% suuremaks. See tähendab, et te saate nüüd autosse kaasa võtta rohkem pagasit, näiteks kolm kotti golfikeppidega või neli kohvrit, ilma et oleks vaja tagaistme seljatuge alla pöörata.

MITSUBISHI POWER SOUND SYSTEM (MPSS)

Rikkalikuma heliga akustika salongis

Süsteem Mitsubishi Power Sound System on välja töötatud rikkalikuma ja mahedama heli saamiseks. Me paigutasime valjuhääldid salongis 8 kohta ja häälestasime heli spetsiaalselt salongi akustikale. Helikvaliteeti parandavad veelgi eesmised kõrgsageduslikud, väga jäikadest titaanisulamitest valmistatud kõlarid ja ustes paiknevad alumiiniumkorviga klaaskiudkõlarid.

Ohutus

 

Eesrindlikud tehnoloogiad, kaasa arvatud arukad andurid, mis jälgivad teie ümbrust ja hoiatavad ohtude eest, aitavad PHEV Eclipse Crossil tagada ohutuse kõrge taseme.

KOHANDUV KIIRUSHOIDIK – ADAPTIVE CRUISE CONTROL (ACC)

Hoidke teiste sõidukitega ohutut vahekaugust

See süsteem hoiab radari abil teie auto ja eessõitva auto vahel kindlaksmääratud vahekaugust, et suurendada ohutust ja sõidumugavust. See on eriti kasulik ummikute tekkimise korral kiirteedel.

Kokkupõrkeoht: hoiatus + abi pidurdamisel

Suur kokkupõrkeoht: hoiatus + automaatne pidurdamine

Eriti suur kokkupõrkeoht: hoiatus + tugev automaatne pidurdamine

Reageerib nii sõidukitele kui jalakäijatele

ESIKOKKUPÕRKE VÄLTIMISE SÜSTEEM – FORWARD COLLISION MITIGATION SYSTEM (FCM)

Aeglustab kokkupõrgete vältimiseks automaatselt autot

Esikokkupõrke vältimise süsteem Forward Collision Mitigation System (FCM) jälgib täiendava silmapaarina kaamerate ja laserradari abil kõigi liikluses osalejate ohutuse tagamiseks auto ees olevat sõiduteed. Esikokkupõrke ohu tuvastamisel annab süsteem hoiatussignaali ja rakendab kokkupõrke vältimiseks või löögijõu vähendamiseks automaatselt pidurid.

SÕIDURAJALT KÕRVALEKALDUMISE HOIATUSSÜSTEEM – LANE DEPARTURE WARNING (LDW)

Auto hoiatab teid, kui kaldute oma sõidurajalt välja

See funktsioon käivitab helisignaali ja visuaalse hoiatusmärguande, kui avastab, et auto kaldub oma sõidurajalt välja, kui suunatuled ei ole sisse lülitatud.

PIMEALA HOIATUSSÜSTEEM – BLIND SPOT WARNING (BSW)

Teie pimealade automaatne jälgimine

Tagumise kaitseraua radarandurid avastavad auto taga mõlemal küljel pimealades asuvad sõidukid, tagades teie ohutuse. Süsteem hoiatab teid tahavaatepeeglil paikneva märgutule ja helisignaaliga teie pimealades avastatud objektidest.

TAGA RISTUVA LIIKLUSE HOIATUS – REAR CROSS TRAFFIC ALERT (RCTA)

Andurid aitavad teil ohutult tagurdada

See süsteem on kasulik parkimiskohalt väljasõitmisel – kui tagumise kaitseraua andurid avastavad läheneva auto ja teil on tagasikäik sisse lülitatud, antakse helisignaal ja mitmeotstarbelisel infoekraanil näidatakse hoiatust.

360° VAADE MULTI AROUND MONITOR

Pardakaamerad muudavad parkimise lihtsaks

Parkige ohutult ja mugavalt. Auto ette, taha ja külgedele paigutatud kaamerad töötavad ühtse süsteemina, näidates teie auto erinevaid vaateid (kaasa arvatud ülaltvaade) ja jälgides ka pimealasid.

PARKLAS KOKKUPÕRGETE VÄLTIMISE SÜSTEEM – ULTRASONIC MISACCELERATION MITIGATION SYSTEM (UMS)

Ei mingeid ootamatuid sööste parkimisel

Kui eesmised või tagumised andurid tuvastavad auto lähedal takistuse, kõlab hoiatav signaal ja näidatakse hoiatusteadet. Kui te samal hetkel juhuslikult kiirendate, siis piiratakse ka mootori võimsust.

AUTOMAATNE LÄHI- JA KAUGTULEDE ÜMBERLÜLITAMINE – AUTOMATIC HIGH BEAM (AHB)

Esitulede ümberlülitamine teie eest

Hoidke käed roolil, kuni süsteem AHB lülitab eespool olevate sõidukite kaugust arvestades lähituled automaatselt kaugtuledeks ja vastupidi.

PASSIIVSE OHUTUSSÜSTEEMI SRS 7 TURVAPATJA

Kõigi autos viibivate inimeste kaitse

Esiturvapadjad, külgturvapadjad, turvakardinad ja juhi põlvepadi aitavad kaitsta teid ja teie kaassõitjaid kokkupõrke korral.

RISE-TURVAKERE

Energia neeldumine kokkupõrke korral

Kokkupõrke korral on tagatud tunduvalt tõhusam kaitse tänu tugevdatud kerele Mitsubishi Motors RISE, mis neelab tõhusalt löögienergiat ja säilitab kokkupõrke korral salongi terviklikkuse.

TÕUSUL PAIGALTVÕTU ABI – HILL START ASSIST (HSA)

Ei mingit tagasiveeremist tõusul paigaltvõtul

Süsteem HSA aitab vältida tagasiveeremist paigaltvõtul järsul tõusul. See kasutab ka pidurijõudu kuni kahe sekundi kestel pärast piduripedaali vabastamist.

Varustus võib olenevalt turust olla erinev. Täiendava teabe saamiseks pöörduge palun Mitsubishi Motorsi kohaliku müügiesinduse/edasimüüja poole.

TÄHELEPANU

ACC: Süsteemi ACC tuvastamis- ja juhtimisvõimalused on ainult täiendavad. Palun juhtige autot ohutult ja ärge lootke autot juhtides ainult sellele süsteemile. ACC võib teatud juhtudel mitte rakenduda. See süsteem võib olenevalt eesliikuva auto tüübist ja seisukorrast ning ilma- ja teeoludest reaalset olukorda valesti hinnata. Peale selle ei pruugi süsteem olla võimeline autot piisavalt aeglustama, kui eessõitev auto äkki pidurdab või teine auto kiilub teie ees sõitva ja teie auto vahele ning teie auto läheneb eessõitvale sõidukile. Küsimuste korral pöörduge palun täpsema teabe saamiseks Mitsubishi Motorsi kohaliku müügiesinduse/edasimüüja poole.

FCM: esikokkupõrke vältimise süsteemi Forward Collision Mitigation (FCM) võimalused on üksnes täiendavad ja süsteem ei suuda kokkupõrget alati täielikult vältida. Palun juhtige autot ohutult ja ärge lootke autot juhtides ainult sellele süsteemile. FCM rakendub, kui teie auto ees on teine sõiduk. Süsteem FCM on ette nähtud ka jalakäijate avastamiseks, kuid teatud juhtudel võib ta neid mitte märgata või mitte rakenduda. Automaatne pidurdus rakendub, kui teie ees on sõiduk ja teie auto kiirus on umbes 5–80 km/h (ligikaudu 5–180 km/h, kui teie auto on varustatud süsteemiga ACC) ning kui teie ees on jalakäija ja teie auto kiirus on umbes 5–65 km/h. Süsteemil FCM puudub piduri hoidmise funktsioon, seetõttu vabastatakse pidur umbes 2 sekundit pärast peatumist. Pärast seda võib juhil olla vaja hoida piduripedaal allavajutatud, et vältida auto liikumahakkamist. Teatud juhtudel võib FCM mitte töötada, kui juht proovib rooli keeramise või kiirendamisega avariid ära hoida. Küsimuste korral pöörduge palun täpsema teabe saamiseks Mitsubishi Motorsi kohaliku müügiesinduse/edasimüüja poole.

LDW: Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem Line Departure Warning ei ole ette nähtud sõidutee hooletu jälgimisega (tegelemine kõrvaliste asjadega, hajaliolek jne) või halvast ilmast põhjustatud halva nähtavusega seotud riskide vähendamiseks. See on ette nähtud sõiduraja jälgimiseks kiirusel umbes 65 km/h ja üle selle. Jätkake auto juhtimist asjakohasel viisil ja sõitke ohutult. Teatud tingimustes ei pruugi süsteem olla võimeline sõidurada õigesti määrama. Täiendava teabe saamiseks vaadake palun kasutusjuhendit.

BSW: Pimealade hoiatussüsteemi Blind Spot Warning (BSW) avastamis- ja kontrollimisvõimalused on üksnes täiendavad ja süsteem ei pruugi teid alati pimealas oleva sõiduki eest hoiatada. Palun ärge lootke juhtimise ajal ainult sellele süsteemile. Teatud juhtudel võib BSW olenevalt liiklusoludest, ilmast, teekatte seisundist ja takistuste olemasolust töötada valesti. Juht kannab täielikku vastutust sõiduki ohutu juhtimise eest. Radari laineimpulsi kujutist kasutatakse ainult illustreerimiseks ja see ei peegelda anduri tegelikku kasutamist. Täiendava teabe saamiseks vaadake palun kasutusjuhendit.

RCTA: Mitte kunagi ei tohi loota ainult sellele süsteemile, sest teatud tingimustes võib see mitte avastada kõiki liikuvaid sõidukeid. Juht kannab täielikku vastutust sõiduki ohutu juhtimise eest. Radari laineimpulsi kujutist kasutatakse ainult illustreerimiseks ja see ei peegelda anduri tegelikku kasutamist. Täiendava teabe saamiseks vaadake palun kasutusjuhendit.

AHB: See süsteem rakendub umbes kiirusel 40 km/h ja rohkem ning lülitatakse välja, kui kiirus langeb alla selle. Täiendava teabe saamiseks vaadake palun kasutusjuhendit.

7 SRS turvapatja: Turvapadjad moodustavad osa passiivse ohutuse süsteemist (SRS). Traumaohu vähendamiseks turvapatjade rakendumise korral kinnitage alati turvavöö, istuge sirgelt istme keskel ja vältige uksele nõjatumist. Võimaluse korral paigutage kuni 12 aasta vanused lapsed tagaistmele ja kasutage lapse kinnitamiseks asjakohast turvavarustust. Kui esiistmel kasutatakse turvavööga fikseeritavat seljaga sõidusuunas paiknevat turvahälli, siis tuleb esiistme SRS turvapadi välja lülitada. Täiendava teabe saamiseks vaadake palun turvahälli komplekti kuuluvat kasutusjuhendit.

HSA: Tõusul paigaltvõtu abi Hill Start Assist (HSA) ei asenda ohutut juhtimist. Mitte kunagi ei tohi järskudel teedel sõites loota ainult sellele funktsioonile. Teie auto võib tagasi liikuda, kui piduripedaal on tugevalt koormatud või kui tee on väga järsk või libe. See funktsioon ei ole ette nähtud auto paigalhoidmiseks tõusul kauem kui 2 sekundit. Ärge lootke selle funktsiooni peale, kui soovite peatunud autot paigal hoida – funktsioon ei asenda piduripedaali vajutamist. Täiendava teabe saamiseks vaadake palun kasutusjuhendit.

Sulge

Loading ...
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Kasutades veebilehte, nõustute küpsiste kasutamisega. Vaata täpsemalt
Sulge
Sulge