Rabav disain. Agressiivselt dünaamiline.
Ruumikas ja mugav
Tee vabadusse on põnev
Kõik kontrolli all, kuhu iganes tee ka viib
Ülevaade
Uus SsangYong Musso. Pilkupüüdev ja mitmekülgne.
SsangYong Musso on traditsiooniline kastiauto, millel on juba põhivarustuses olemas nii nelikvedu kui ka diferentsiaalilukk. Mootor ja vedrustus on paigutatud otse uuele neljakihilise struktuuriga raamile (Quad frame), tagades sellega optimaalse jäikuse ja stabiilsuse.
KAKS VERSIOONI
Valikus on kaks mudeliversiooni: Musso ja Musso Grand. Mõlemad on saadaval 2,2-liitrise diiselmootoriga ning 6-käigulise automaat- või käsikäigukastiga. Uue mudeli maastikusõiduvõimekus on just selline, nagu ühelt korralikult kastiautolt võib oodata, linna- ja kiirteedel käitub see aga sama hästi kui harilik sedaan.
AVAR JA MEELDIV SALONG
Sisenedes uue Musso või Musso Grandi luksuslikku kabiini, avaldab kohe muljet rikkalik mugavusfunktsioonide valik. Kvaliteetmaterjalide kasutamine läbivalt kogu salongis tugevdab luksuslikku üldmuljet, samal ajal kui lai põhivarustuse valik näitab, et siin hoolitakse igast sõitjast ja arvestatakse nende vajadustega.
Välimus
RABAV DISAIN. AGRESSIIVSELT DÜNAAMILINE.
Oma julge stiili ja vormikate kerejoontega on uus Musso saavutanud traditsioonilise pikapi ideaalsed proportsioonid ning jõulise hoiaku, mis kohe pilke püüab. See saab suurepäraselt hakkama maastikul ja tunneb end sama koduselt ka linnas: Musso on täiuslik partner nii tööks kui ka vabaks ajaks.
Jõuline kujundusUus Musso käib ajaga kaasas. See on puhastverd pikap, mis ühendab edumeelsed tehnoloogiad traditsioonilise kastiauto praktiliste funktsioonidega. Näiteks kuuluvad LED-esiudutuled juba selle põhivarustusse ning esilaternate jaoks on valikus suure valgustugevusega gaaslahenduslambid (HID). |
Läbi ja lõhki praktiline
Muljetavaldav välimus ja läbinisti praktiline stiil. Dünaamilist väliskujundust rõhutavad tugevad reljeefsed õlajooned nii esi- kui tagatiibadel ning kombineeritud tagatuled. Veokasti kõigis neljas nurgas asuvad väljakeeratavad kinnitusaasad, mille külge saab väga lihtsalt ja kindlalt kinnitada igasuguseid koormaid. Musso Grandi veokasti maht on 1262 liitrit, ent veel enam hämmastab selle pikkus – 1610 mm, mis on meie turul kindlasti pikim Double Cab-mudeli veokast!
Siseruum
RUUMIKAS JA MUGAV
Sisenedes Musso või Musso Grandi luksuslikku kabiini, avaldab kohe muljet rikkalik mugavusfunktsioonide valik. Kvaliteetmaterjalide kasutamine läbivalt kogu salongis tugevdab luksuslikku üldmuljet, samal ajal kui lai põhivarustuse valik näitab, et siin hoolitakse igast sõitjast ja arvestatakse nende vajadustega.
Digitaalne näidikuplokkMusso on varustatud 12,3-tollise Supervision TFT-LCD-näidikuplokiga. See on ühendatud ka keskse info- ja meelelahutussüsteemiga, et kaardid ja ülevaade kuulatavast muusikast või raadiojaamast oleks otse juhi vaateväljas. |
9,2" ekraaniga multimeedia- ja navigatsioonisüsteemSsangYong Musso põhivarustusse kuulub puuteekraaniga navigatsioonisüsteem, Apple CarPlay, Android Auto ning Dual Bluetooth-ühendus, mille abil saab süsteemiga ühendada samaaegselt kaks eri seadet. Valikvarustusena on saadaval 360o täisvaatemonitor, mis teeb manööverdamise autoga lihtsamaks ja ohutumaks. |
Elegantne ja avar
Musso salong on üks ruumikamaid ja mugavamaid omas klassis. Kui Musso välisilme mõjub väga dünaamiliselt, siis salongis valitseb luksuslik rahu. Liigsete ilustusteta puhas siseruum pakub avarustunnet ja optimaalset mugavust igale sõitjale.
Valikvarustusena pakutavad pehme ja sileda Nappa-nahaga kaetud istmed peegeldavad tähelepanelikku suhtumist uue Musso viimistluskvaliteeti ja igasse detaili.
Mugavus saab alguse pisiasjadest
Musso saab varustada esi- ja tagaistmete istmesoojenduse, ventileeritud esiistmete ja piilaritel asuvate käepidemetega. Ruumilahendust kabiinis on optimeeritud, et põrand teise istmerea ees oleks ühetasane ning tagaistujate jalaruum suurem. Lisaks saab tagaistme seljatuge 27 kraadi tahapoole kallutada, et istumisasend oleks veelgi lõõgastavam. Pole mingit kahtlust, et see on maailma kõige mugavam pikapi tagaiste.
Tehnika
TEE VABADUSSE ON PÕNEV
Naudi põnevaid elamusi, mis jäävad meelde kogu eluks. Nelikveosüsteem kannab vastavalt tee- ja sõiduoludele hoolt veojõu optimaalse jaotamise eest esi- ja tagaratastele, tagades maksimaalse haardumise ja ohutuse. Mootor on tehtud võimsamaks ja varustatud uue turbolaaduriga, mis on eelkäijatest efektiivsem ning vähendab tänu sellele kütusekulu, parandades samal ajal kiirendust.
Diiselmootor E-XDI 220Suurim võimsus: 202 hj (148,6 kW), 3800 p/min Suurim pöördemoment: 441 Nm automaatkäigukastiga ja 400 Nm käsikäigukastiga. Mootor: 2157 cm3 |
DiferentsiaalilukkPorisel või lumisel pinnal võib mõni ratas libiseda või maapinnalt üles kerkida. Sel juhul paneb diferentsiaalilukk ühe telje mõlemad rattad pöörlema sama kiirusega, võimaldades autol haardumise ja veojõu taastada. Diferentsiaalilukk kuulub iga Musso põhivarustusse. |
VALMIS VEDAMA KUNI 3000 KG RASKUST HAAGIST
Sõltuvalt mudelist ja käigukasti tüübist saab Mussoga vedada 2600–3000 kg raskust piduritega järelhaagist.
Piduriteta haagise suurim lubatud mass on 750 kg. Mussol on 215 mm kliirens ja Musso Grandil pisut suurem – 220 mm. Musso pöörderaadius on 5,91 m, mis on tõeliselt muljetavaldav tulemus.
TagavedrustusMusso viiehoovaline tagavedrustus. Telg on kerega ühendatud 5 varda abil, mida täiendavad keerdvedrud. See on ainus keskmise suurusklassi kastiauto, mille vedrustuses on kasutusel keerdvedrud – tänu sellisele lahendusele tagab auto sujuva sõidu isegi siis, kui teepind on ebatasane. Selline vedrustus sobib hästi maastikusõiduks ja pakub sõiduautole omast mugavust ka väiksema koormaga sõitmisel.
Musso Grandil on aga lehtvedrudega tagavedrustus. See aitab sujuvalt sõita ja suurepäraselt hakkama saada ka juhul, kui veetakse raskeid koormaid. |
Turvalisus
KÕIK KONTROLLI ALL, KUHU IGANES TEE KA VIIB
Musso täiustatud sõiduohutuse abisüsteem aitab turvaliselt sõita kõikides teeoludes. Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem seab esikohale sõitjate ohutuse, aidates säilitada suunastabiilsust, kui üks või mitu rehvi on haardumise kaotanud. Autonoomne hädapidurdussüsteem vähendab samal ajal tõsiste kokkupõrgete riski, rakendades pidurid automaatselt tööle, kui on tuvastanud võimaliku esikokkupõrke ohu.
Hoiab sind õigel teelMusso juhiabisüsteemid oskavad ära tunda sõiduradade eraldusjooni ja hoiavad autot oma raja keskel. Kui süsteem tuvastab, et auto hakkab vahetama sõidurada suunda näitamata, korrigeerib see automaatselt rooli asendit, et hoida sõidukit ettenähtud sõidurajal. * Valikvarustus |
Esikokkupõrke hoiatusHoiatab juhti, kui sõiduki liikumisteele ilmub teine sõiduk või jalakäija. * Valikvarustus |
Liiklusmärkide tuvastussüsteemTuvastab teeäärseid liiklusmärke, loeb spetsiaalse tarkvara abil neil olevat teavet ja näitab vastavaid sümboleid info- ja meelelahutussüsteemi ekraanil. * Valikvarustus |
Eesoleva sõiduki liikumismärguanneSee süsteem annab juhile märku, kui ees peatunud sõiduk taas liikuma hakkab. * Valikvarustus |
Juhi tähelepanu hajumise hoiatusKui süsteem märkab, et juhi tähelepanelikkus on märgatavalt vähenenud, hoiatab see juhti helisignaali ja näidikuplokki ilmuva ekraaninäiduga. * Valikvarustus |