Rabav disain. Agressiivselt dünaamiline.
Ruumikas ja mugav
Tee vabadusse on põnev
Kõik kontrolli all, kuhu iganes tee ka viib
Ülevaade
Musso. Pilkupüüdev ja mitmekülgne.
KGM Musso on traditsiooniline kastiauto, millel on juba põhivarustuses olemas nii nelikvedu kui ka diferentsiaalilukk. Mootor ja vedrustus on paigutatud otse uuele neljakihilise struktuuriga raamile (Quad frame), tagades sellega optimaalse jäikuse ja stabiilsuse.
Pikim veokast
Musso on saadaval Grand-versioonina, millel on 2,2-liitrine diiselmootor koos 6-käigulise käsi- või automaatkäigukastiga. Uue mudeli maastikusõiduvõimekus on just selline, nagu ühelt korralikult kastiautolt võib oodata, linna- ja kiirteedel käitub see aga sama hästi kui harilik sedaan.
Avar ja meeldiv salong
Sisenedes Musso Grandi luksuslikku kabiini, avaldab kohe muljet rikkalik mugavusfunktsioonide valik. Kvaliteetmaterjalide kasutamine läbivalt kogu salongis tugevdab luksuslikku üldmuljet, samal ajal kui lai põhivarustuse valik näitab, et siin hoolitakse igast sõitjast ja arvestatakse nende vajadustega.
Välimus
Rabav disain. Agressiivselt dünaamiline.
Oma julge stiili ja vormikate kerejoontega on Musso saavutanud traditsioonilise pikapi ideaalsed proportsioonid ning jõulise hoiaku, mis kohe pilke püüab. See saab suurepäraselt hakkama maastikul ja tunneb end sama koduselt ka linnas: Musso on täiuslik partner nii tööks kui ka vabaks ajaks.
![]() |
Jõuline kujundusMusso Grand on puhastverd pikap, mis ühendab edumeelsed tehnoloogiad traditsioonilise kastiauto praktiliste funktsioonidega. Ksenoonesituled, päevaste ja öiste sõidutulede automaatlülitus ning esiudutuled teevad autojuhtimise pimedal ajal palju mugavamaks ja ohutumaks. |
Läbi ja lõhki praktiline
Veokasti kõigis neljas nurgas asuvad väljakeeratavad kinnitusaasad, mille külge saab väga lihtsalt ja kindlalt kinnitada igasuguseid koormaid. Musso Grandi veokasti maht on 1262 liitrit, ent veel enam hämmastab selle pikkus – 1610 mm, mis on meie turul kindlasti pikim Double Cab-mudeli veokast! Musso katusereelingute kandevõime on 100 kg.
Siseruum
Ruumikas ja mugav
Sisenedes Musso Grandi luksuslikku kabiini, avaldab kohe muljet rikkalik mugavusfunktsioonide valik. Kvaliteetmaterjalide kasutamine läbivalt kogu salongis tugevdab luksuslikku üldmuljet, samal ajal kui lai põhivarustuse valik näitab, et siin hoolitakse igast sõitjast ja arvestatakse nende vajadustega.
![]() |
Digitaalne näidikuplokkMusso on varustatud 12,3-tollise Supervision TFT-LCD-näidikuplokiga. See on ühendatud ka keskse info- ja meelelahutussüsteemiga, et kaardid ja ülevaade kuulatavast muusikast või raadiojaamast oleks otse juhi vaateväljas. |
![]() |
12,3” ekraaniga multimeedia- ja navigatsioonisüsteemMusso põhivarustusse kuulub puuteekraaniga navigatsioonisüsteem, Apple CarPlay, Android Auto ning Dual Bluetooth-ühendus, mille abil saab süsteemiga ühendada samaaegselt kaks eri seadet. HD-tagurduskaamera teeb manööverdamise autoga lihtsamaks ja ohutumaks. |
Elegantne ja avar
Musso salong on üks ruumikamaid ja mugavamaid omas klassis. Kui Musso välisilme mõjub väga dünaamiliselt, siis salongis valitseb luksuslik rahu. Liigsete ilustusteta puhas siseruum pakub avarustunnet ja optimaalset mugavust igale sõitjale.
Mugavus saab alguse pisiasjadest
Musso on varustatud soojendatavate ja ventileeritavate esiistmete ning piilaritel asuvate käepidemetega. Ruumilahendust kabiinis on optimeeritud, et põrand teise istmerea ees oleks ühetasane ning tagaistujate jalaruum suurem. Lisaks saab tagaistme seljatuge 27 kraadi tahapoole kallutada, et istumisasend oleks veelgi lõõgastavam. Pole mingit kahtlust, et see on maailma kõige mugavam pikapi tagaiste.
Tehnika
TEE VABADUSSE ON PÕNEV
Naudi põnevaid elamusi, mis jäävad meelde kogu eluks. Nelikveosüsteem kannab vastavalt tee- ja sõiduoludele hoolt veojõu optimaalse jaotamise eest esi- ja tagaratastele, tagades maksimaalse haardumise ja ohutuse. Mootor on tehtud võimsamaks ja varustatud uue turbolaaduriga, mis on eelkäijatest efektiivsem ning vähendab tänu sellele kütusekulu, parandades samal ajal kiirendust.
![]() |
Diiselmootor E-XDI 220Suurim võimsus: 202 hj (148,6 kW), 3800 p/min Suurim pöördemoment: 441 Nm automaatkäigukastiga ja 400 Nm käsikäigukastiga. Mootor: 2157 cm3 |
![]() |
DiferentsiaalilukkPorisel või lumisel pinnal võib mõni ratas libiseda või maapinnalt üles kerkida. Sel juhul paneb diferentsiaalilukk ühe telje mõlemad rattad pöörlema sama kiirusega, võimaldades autol haardumise ja veojõu taastada. Diferentsiaalilukk kuulub iga Musso põhivarustusse. |
VALMIS VEDAMA KUNI 3500 KG RASKUST HAAGIST
Sõltuvalt mudelist ja käigukasti tüübist saab Mussoga vedada 2600–3500 kg raskust piduritega järelhaagist. Piduriteta haagise suurim lubatud mass on 750 kg. Musso kliirens on 220 mm.
![]() |
TagavedrustusMussol on lehtvedrudega tagavedrustus. See aitab sujuvalt sõita ja suurepäraselt hakkama saada ka juhul, kui veetakse raskeid koormaid. |
Turvalisus
Kõik kontrolli all, kuhu iganes tee ka viib
Musso täiustatud sõiduohutuse abisüsteem aitab turvaliselt sõita kõikides teeoludes. Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem seab esikohale sõitjate ohutuse, aidates säilitada suunastabiilsust, kui üks või mitu rehvi on haardumise kaotanud. Autonoomne hädapidurdussüsteem vähendab samal ajal tõsiste kokkupõrgete riski, rakendades pidurid automaatselt tööle, kui on tuvastanud võimaliku esikokkupõrke ohu.
![]() |
Hoiab sind õigel teelMusso juhiabisüsteemid oskavad ära tunda sõiduradade eraldusjooni ja hoiavad autot oma raja keskel. Kui süsteem tuvastab, et auto hakkab vahetama sõidurada suunda näitamata, korrigeerib see automaatselt rooli asendit, et hoida sõidukit ettenähtud sõidurajal. |
![]() |
Kaugtulede automaatlülitusKui süsteem tuvastab vastassuunast läheneva sõiduki, lülitab see kaugtuled automaatselt ümber lähituledele, muutes sõidu pimedal ajal märksa lihtsamaks. |
![]() |
Liiklusmärkide tuvastussüsteemTuvastab teeäärseid liiklusmärke, loeb spetsiaalse tarkvara abil neil olevat teavet ja näitab vastavaid sümboleid info- ja meelelahutussüsteemi ekraanil. |
![]() |
Eesoleva sõiduki liikumismärguanneSee süsteem annab juhile märku, kui ees peatunud sõiduk taas liikuma hakkab. |
![]() |
Juhi tähelepanu hajumise hoiatusKui süsteem märkab, et juhi tähelepanelikkus on märgatavalt vähenenud, hoiatab see juhti helisignaali ja näidikuplokki ilmuva ekraaninäiduga. |