est
rus
Topauto

ÜLEVAADE

 

SsangYong Rexton – uhiuus, tõeliselt mahukas maastur

 

 

Uues Rextonis on SsangYong rakendanud 60 aasta pikkust kogemust nelikveoliste valdkonnas – tulemuseks on luksuslikum, ruumikam ja turvalisem maastikuauto kui eelmise põlvkonna mudel. Rextoni mitmekesine varustus rahuldab ka nõudlikuma kliendi ootused.

 

  • Väga hea varustus ja sõitjateruumi viimistluskvaliteet.
  • Tõeline maastikuauto: redelraam, vahekastiga nelikvedu ja 224 mm kliirens.
  • Sõidurežiimid: 4 High – kergele maastikule, 4 Low – liiva, lume või muda jaoks ning 2 High – tugeval pinnal sõitmiseks. Nelikveoga jõujaotus 50:50.
  • Sõltumatu vedrustus tagab parima haardumise ebatasastel maastikel.
  • Suurepärane veovõime – 3000 kg* piduritega järelhaagise puhul ja 750 kg piduriteta haagisel.
  • Ruumi jagub ka seitsmele* – viieistmelisena on pakiruumi maht 820 l.

 

* Saadaval ainult Quartz mudelile.

 

 

VASTUPIDAV JA USALDUSVÄÄRNE – TÕELISELT MAHUKAS MAASTUR

 

 

Modernses väliskestas peitub ehtne maastur. Rextoni kere on kinnitatud spetsiaalsele redelraamile ja lülitatavas nelikveosüsteemis on vahekast. Omadused, millest linnamaasturid ei oska undki näha.

 

Rextoni kere on kümnest kohast kinnitatud redelraami külge, mille neljakihiline konstruktsioon on jäik ja tugev. 81,7% Rextoni kerest on valmistatud kõrgtugevast terasest. Kokkupõrke korral suurendavad Rextoni tugev redelraam ja terasest kere sõitjate turvalisust.  Rextoni konstruktsiooni jäikus parandab ka sõidumugavust ja -stabiilsust.

 

VEOVÕIME 3000 KG

 

 

Uue Rextoniga võid vedada 3000 kg kaaluvat järelhaagist! Ent Rexton tuleb kergesti toime ka suurema koorma vedamisega.  Tänu nelikveole ja jõulisele 2,2-liitrisele diiselmootorile toimub paigaltvõtt lihtsalt. Suurelt 9,2” HD-puuteekraanilt* nähtav parkimiskaamera pilt aitab tagurdades haakekonksu hõlpsasti haagise veotiisli alla sättida.

 

* Saadaval vaid Quartz-mudelile.

Siseruum

RUUMI VIIELE VÕI SEITSMELE

Rextonis on palju ruumi nii juhile kui ka kaassõitjatele, pakiruumist rääkimata. 5-istmelises Rextonis tunnevad end mugavalt kõik reisijad – ja pakiruumi maht on 820 liitrit. Tublisti rohkem kui enamikes universaalides.

 

Rextoniga saab hõlpsasti vedada suuremaidki esemeid, kuna pakiruumi maksimaalne maht on ligi 2 m³.

 

 

NAHKPOLSTRIGA ISTMED*

Rextoni nahkpolstriga istmete mugavust tunnetad just pikematel sõitudel. Istmete ergonoomilisus ja mugav küljetugi on tipptasemel. Nahkpolstrit on lihtne puhtana hoida. Mõlemad Rextoni esiistmed on elektriliselt reguleeritavad**, nii et sobiva istumisasendi leidmine on lihtne ja mugav.  Istmesoojendused*** on peale esiistmete ka teise istmerea äärmistel istmetel. Rextoni istmed on suhteliselt kõrgel, mistõttu on teised sõidukid hästi nähtavad ja see tõstab juhi valmisolekut ennetada liiklusohtlikke olukordi.

 

* Lisatarvikutena saadaval Crystal mudelile, standardvarustuses Quartz mudelil.

** Ainult Quartz mudelil.

*** Esiistmete soojedus on Crystal mudelile saadaval lisavarustusena.

 

 

Mustad nahkistmed ja beež laepolster on saadaval Quartz baasmudelil. Teised värvitoonid on lisavarustuses. Crystal mudeli baasvarustuses on must või Snow Beige kangasistmed koos heleda laepolstriga.

 

 

LUKSUSLIKULT VARUSTATUD

Rextoni elegantses ja kvaliteetse viimistlusega salongis paelub pilku suur 9,2” HD-puuteekraan*, millelt saab jälgida muuhulgas navigatsiooni ja tagurduskaamera pilti. Rextoni navigatsioonisüsteem on kindlasti üks parimaid, kuna näitab ka kõiki teele jäävaid kiiruskaameraid. Rextonis on olemas Apple CarPlay ja Android Auto valmidused. Ka on võimalik raadiosaateid reaalajas salvestada.

 

Külma ilmaga on nahkkatte ja soojendusega rool* asendamatu. Automaatne kahetsooniline kliimaseade* võimaldab juhil ja kõrvalistujal valida eraldi omale sobiva salongi temperatuuri.

 

* Saadaval vaid Quartz mudelile.

Elektrooniline seisupidur ja Auto-Hold funktsioon.

Elektrooniline seisupidur ja Auto-Hold funktsioon.

3,5″ näidikuplokk.

3,5″ näidikuplokk.

Baasvarustuses püsikiirushoidik ja multifunktsionaalne rool.

Baasvarustuses püsikiirushoidik ja multifunktsionaalne rool.

Kaugtulede automaatlülituse süsteem kuulub samuti Rextoni baasvarustusse.

Kaugtulede automaatlülituse süsteem kuulub samuti Rextoni baasvarustusse.

Automaatne kahetsooniline kliimaseade Quartz mudelile.

Automaatne kahetsooniline kliimaseade Quartz mudelile.

Võtmevaba sissepääs ja käivitamine Quartz mudelile.

Võtmevaba sissepääs ja käivitamine Quartz mudelile.

Tehnika

 

NELIKVEOSÜSTEEM

Rextoni nelikveosüsteemil on kolm asendit; 2H tagavedu, 4H nelikvedu, 4L nelikvedu. Veoskeemi on lihtne vahetada, selleks tuleb sõiduolude muutudes vaid lülitit keerata.  Tavaoludes on auto tagaveoline, nii tagatakse parim võimalik juhitavus ja kütusesäästlikkus.

 

Nelikveo puhul jaotub jõud esi- ja tagatelje vahel vahekorras 50:50 ning vahekasti abil veojõud kahekordistub. Kui sõidetakse aeglasemalt kui 100 km/h, saab sõidu ajal valida kas 2H- või 4H-veoviisi.

 

SÕLTUMATU VEDRUSTUS

Sõltumatu vedrustus võimaldab igal rattal eraldi liikuda üles- või allapoole, saavutamaks ebatasasemal pinnasel paremat haardumist.  Rextoni vedrustus takistab tõhusalt maapinnast lähtuvate põrutuste kandumist auto kabiini, suurendades nõnda sõidumugavust. Rextoni kliirens on muljetavaldav – 224 mm.

 

 

NOOBEL JA USALDUSVÄÄRNE

Rextoni võimas 2,2-liitrine diiselmootor ja sõltumatu vedrustus tagavad head sõiduomadused ning -mugavuse. 6-käiguline manuaalne käigukast või 7-käiguline E-Tronic automaatkäigukast teeb sõitmise hõlpsaks ja käiguvahetus toimub märkamatult.

 

2,2-liitrine E-XDI 220 diiselmootor

  • Max võimsus 181 hj / 4000 p/min.
  • Max pöördemoment 420 Nm / 1600–2600 p/min.
  • Mootori töömaht 2157 cm3

 

VÕIMAS MOOTOR

Rexton on saadaval kettajamiga 2,2-liitrise diiselmootoriga, mis tagab võimsuse 133 kW (181 hj) ja 420 Nm pöördemomendi pöörete vahemikus 1600–2600. Maksimaalne pöördemoment saavutatakse enimkasutatavas pöörete vahemikus, seega maksimaalne mootori võimsus on koheselt juhi kasutuses.

 

7-KÄIGULINE AUTOMAATKÄIGUKAST

Rexton on saadaval seitsmekäigulise E-Tronic automaatkäigukastiga, mis töötab pöördemomendi muunduriga. E-Tronic automaatkäigukast lubab käike vahetada käigukangi kõrval asuva liuglüliti abil ka käsitsi.  Automaatkäigukasti talveasend võimaldab sujuva paigaltvõtu ka libedates oludes.

 

 

MITMIKHOOBVEDRUSTUS

Esiosa „double-wishbone“ e topeltõõtshark-tüüpi vedrustuse ja taga oleva mitmikhoobvedrustuse* paindlik kombinatsioon tagab suurepärase sõidukogemuse erinevatel maastikel – olgu linnas või keerukal maastikusõidul.

 

* Sellele mudelile on saadaval ainult 7-käiguline automaatkäigukast.

Turvalisus

 

ROHKELT TURVAVARUSTUST

Rextonis on rohkelt uusimat turvavarustust, mis aitab ära hoida õnnetusi ning minimeerida kahjusid.  Samuti muudavad sõitmise veelgi lihtsamaks.

Autonoomne hädapidurdussüsteem

Autonoomne hädapidurdussüsteem

Autonoomse hädapidurdussüsteemi kaamerasensorid jälgivad ümbrust võimaliku kokkupõrkeohu tuvastamiseks. Süsteem pidurdab automaatselt, püüdes vältida kokkupõrget või vähemalt leevendada kokkupõrke tagajärgi. Süsteem toimib, kui auto sõidab kiirusega 8–60 km/h.

Esikokkupõrke hoiatus

Esikokkupõrke hoiatus

Süsteem hoiatab juhti võimaliku kokkupõrkeohu eest, kui kaamerasensorid tuvastavad auto ees liiga lähedal teise sõiduki või jalakäija. Süsteem toimib, kui auto sõidab kiirusega alla 180 km/h.

Sõidurajal püsimise abisüsteem

Sõidurajal püsimise abisüsteem

Süsteem hoiatab juhti, kui auto kaldub oma sõidurajalt kõrvale.

Kaugtulede automaatlülituse süsteem

Kaugtulede automaatlülituse süsteem

Sõiduki kaugtuled lülituvad automaatselt ümber lähituledele, kui süsteem tuvastab vastutuleva sõiduki või tänavavalgustuse. Süsteem toimib, kui auto kiirus on üle 35 km/h.

Liiklusmärkide tuvastussüsteem

Liiklusmärkide tuvastussüsteem

Süsteem jälgib ees olevaid liiklusmärke. Kehtivad kiiruspiirangud ja möödasõidukeelud kuvatakse juhile pardaarvuti ekraanil.

Parkimisandurid ees ja taga

Parkimisandurid ees ja taga

Esi- ja tagumises põrkerauas paiknevad andurid tuvastavad takistuse, hõlbustades parkimist keerukates tingimustes.

Nõlvaltstardiabi ja mägipidur

Nõlvaltstardiabi ja mägipidur

Omadused, mis aitavad tagada sõidu ajal su ohutust.