Tugevus koos brändi pärandiga
Selge ja hästi läbi mõeldud disain
Kompromissitu hübriidtehnoloogia
Oma klassi parim sõiduohutus
Ülevaade

Innovaatilise hübriidtehnoloogiaga uus Torres Hybrid
KGM Torres Hybrid on ainulaadne uue põlvkonna täishübriidmaastur. Sellel on e-DHT-jõuülekandesüsteem, mis tagab võrreldes varasemate lahendustega suurema energiatõhususe ja pikima täiselektrilise sõiduulatuse. See on tänapäevane SUV – enesekindel, võimas ja pilkupüüdvalt eriline.

Selge ja hästi läbi mõeldud disain
Kuigi väljastpoolt jätab Torres Hybrid läbinisti karmi ja jõulise mulje, on selle siseruum minimalistlik ja tõeliselt mugav.

Ohutult kohale ja tagasi
Tänu edumeelsele intelligentsele tehnoloogiale saad sõita oma sihtkohta alati rahuliku südamega. Torres Hybrid saab juba põhivarustusena kaasa rikkaliku turvapaketi, kuhu kuuluvad sõidurajal püsimise abisüsteem, esikokkupõrke, pimenurga ja tagurdamisel tuvastatud ristsuunalise liikluse hoiatus ning ümberpaiskumise vältimissüsteem.
![]() |
Garantii
Torres Hybridi garantii kehtib kuni 5 aastat/100 000 km (sõltuvalt sellest, kumb täitub varem). Hübriidsüsteemi kõrgepingekomponentidele on antud garantii, mis kehtib 8 aastat/160 000 km (sõltuvalt sellest, kumb täitub varem). |
Välimus

Tugevus koos brändi pärandiga
Selgelt äratuntav oma julgete nurgeliste rattakoobaste ja karakteerse terava sirgjoonega, mis jookseb madalalt eest taha, paistab Torres Hybrid silma aukartust äratava hoiakuga, mille juured on sügaval automargi jõulises pärandis.
![]() |
Näe ja ole nähtav
Torres Hybrid on varustatud täis-LED-esitulede ja -päevatuledega. Vihmase ilmaga lisab sõidumugavust vihmasensor, uduse ilmaga LED-esiudutuled. Pimedas on suureks abiks automaatlülitusega kaugtuled. |

Detailid, mis muudavad eriliseks
Tagaosa ehtiv kuusnurkne disain, mis on inspireeritud klassikalisest varuratta katte kujust, rõhutab tõelise maasturi tugevust, harmoneerudes julge esiosaga. Torres Hybridi tagaluugil asub mugav käepide.
![]() |
Nauditavalt lihtne laadimine
Iseavanev elektriline tagaluuk* muudab pakiruumi kasutamise märgatavalt mugavamaks. Nüüd saad avada tagaluugi, muretsemata selle pärast, et käed on asju täis.
Valikvarustus. |
Siseruum

Selge ja hästi läbi mõeldud disain
Kuigi väljastpoolt jätab Torres Hybrid läbinisti karmi ja jõulise mulje, on selle siseruum minimalistlik ja tõeliselt mugav.

Nutikas ja ühendatud
Torres Hybridi armatuurlaual asub lai panoraamekraan, mis koosneb teabe-, meelelahutus- ja navigatsioonisüsteemi 12,3” puuteekraanist ning 12,3” digitaalsest näidikuplokist. See pakub intuitiivseid funktsioone ja rikkalikku sisu, mida on lihtsam kasutada ja lõbusam avastada, olles alati ühenduses.
Pilt on illustratiivne. Torres Hybrid ei ole saadaval pruuni sisekujundusega.
![]() |
Kallutatav kaheosaline (60:40) tagaistme seljatugi
Torres Hybridi istmed teevad igast sõidust tõeliselt lõõgastava kogemuse. Tänu tagaistme seljatoele, mille mõlemat osa saab kuni 32,5 kraadi tahapoole kallutada, möödub aeg ka pikimatel reisidel mõnusalt puhates.
Pilt on illustratiivne. Torres Hybrid ei ole saadaval pruuni sisekujundusega. |
Tagurduskaamera
Tagasikäigu valimisel hakkab tööle tagurduskaamera, mis näitab ekraanil täpselt, kuhu auto liigub. |
![]() |
![]() |
Automaatne kahetsooniline kliimaseade
Juhil ja tema kõrval istuval reisijal pole vaja enam vaielda, sest mõlemad saavad valida oma poolel endale sobivaima temperatuuri. Numbrite pideval suuremaks ja väiksemaks kruttimisel on nüüd lõpp. |
Ühenda oma telefon autoga
Apple CarPlay või Google Android Auto abil saad kasutada oma mobiiltelefoni funktsioone mugavalt ka autos.
Pilt on illustratiivne. Torres Hybrid ei ole saadaval pruuni sisekujundusega. |
![]() |

Käepärane keskkonsool
Torres Hybridi modernne sisekujundus on teinud lisaruumi isiklike esemete hoidmiseks – otse keskkonsooli all.
Pilt on illustratiivne. Torres Hybrid ei ole saadaval valge sisekujundusega.

Ruum, mis kohaneb sinu eluga
Oma klassi suurima pagasimahu ja varjatud põrandaaluse panipaigaga Torres Hybrid on kohanemisvõimeline ja mitmekülgne, olles valmis kõige erinevamateks seiklusteks – alates igapäevastest toimetustest kuni nädalavahetuse väljasõitudeni. Pakiruumi maht on 703 liitrit ning maksimaalne pagasimaht 1662 liitrit.
Need pildid on illustratiivsed. Torres Hybrid ei ole saadaval valge sisekujundusega.
Tehnika

Kompromissitu hübriidtehnoloogia
Tänu Dual-Tech-hübriidsüsteemile sõidab Torres Hybrid tihti täiselektrilisel režiimil – kiirusega kuni 100 km/h. 1,5-liitrise bensiinimootori, elektrimootori ja e-DHT-jõuülekandesüsteemi vahel valitseb intelligentne sünergia. Torres Hybrid on varustatud elektrilise roolivõimendiga.
Uue põlvkonna automaatne e-DHT-jõuülekanne
Torres Hybrid lülitab automaatselt sisse ühe üheksast erinevast hübriidrežiimist, lähtudes juhi tegevusest autoroolis – näiteks võttes arvesse seda, kuidas vajutatakse gaasipedaali ja kui palju pöördemomenti on parajasti vaja. See tagab sujuva jõudluse, kontrollitud kütuse- ja energiakulu ning erakordse sõidumugavuse. |
![]() |
![]() |
Regeneratiivpidurdamise süsteem
Tehnoloogia, mis laeb kõrgepingeakut, kui aeglustamise ajal vabanenud kineetiline energia on muundatud elektrienergiaks. See toimub juhul, kui vabastad aeglustamiseks gaasipedaali ning ka siis, kui vajutad lihtsalt piduripedaali. |
Pidurid ja vedrustus
Pidurid: ventileeritavad kettad (ees), kettad (taga)
Vedrustus: MacPhersoni küünalvedrustus (ees), mitmikhoobvedrustus (taga) |
![]() |

Turvaline sõit koos haagisega
Juhul, kui haagis hakkab sõidu ajal küljelt küljele pendeldama, mõjutades roolimist ja suunastabiilsust, sekkub järelhaagise stabiliseerimisabi funktsioon ja aitab juhil kontrolli haagise liikumise üle taastada. Torres Hybridiga saab vedada kuni 1300 kg raskust piduritega ja kuni 500 kg raskust piduriteta haagist.
Turvalisus

Oma klassi parim sõiduohutus – kompromisse tegemata
8 turvapatja, mis on suurim arv omas klassis, ja ülitugevad suure tõmbetugevusega terasest kerepaneelid tagavad juhi ja kõikide kaassõitjate igakülgse ohutuse. Tänu edumeelsele intelligentsele tehnoloogiale saad sõita oma sihtkohta alati rahuliku südamega. Torres Hybrid saab juba põhivarustusena kaasa rikkaliku turvapaketi, kuhu kuuluvad sõidurajal püsimise abisüsteem, esikokkupõrke, pimenurga ja tagurdamisel tuvastatud ristsuunalise liikluse hoiatus ning ümberpaiskumise vältimissüsteem.
![]() |
Isekohanduv kiirushoidik
Aitab hoida ohutut pikivahet ees liikuva sõidukiga, kiirendades, aeglustades või peatades auto vastavalt juhi poolt määratud kiirusele automaatselt – hoides samal ajal autot oma sõiduraja keskel. |
Sõiduraja keskel püsimise abisüsteem ja sõidurajalt väljumise hoiatus
Süsteem jälgib ette suunatud kaameraga pidevalt sõiduradade eraldusjooni. Kui süsteem tuvastab, et auto hakkab suunda näitamata rada vahetama, korrigeerib see automaatselt rooli asendit, et hoida sõidukit ettenähtud sõidurajal. |
![]() |
![]() |
Kaugtulede lülitusabi
Kui süsteem tuvastab vastassuunast läheneva sõiduki, lülitab see kaugtuled automaatselt ümber lähituledele, muutes sõidu pimedal ajal märksa lihtsamaks ja ohutumaks. |
Pimenurgas tuvastatud sõidukiga kokkupõrke vältimissüsteem
See süsteem aitab automaatselt pidurdada, kui rajavahetuse ajal tuvastatakse kokkupõrkeoht pimenurgas asuva sõidukiga. |
![]() |
![]() |
Tagurdamisel tuvastatud ristsuunalise liiklusega kokkupõrke vältimissüsteem
Kui tagurdamise ajal tuvastatakse auto taga küljelt lähenev sõiduk, kostab hoiatussignaal ja süsteem rakendab pidurid auto peatamiseks ja kokkupõrkeohu vähendamiseks automaatselt tööle. |
Pikivahe hoiatus
Tuvastab kauguse ees liikuva sõidukini ja hoiatab juhti, kui pikivahe ei ole ohutuse tagamiseks piisav. |
![]() |






































