Välimus

Jõuline ja sihikindel

Siseruum

Avarda oma silmaringi

Tehnika

Võimas, dünaamiline ja äge

Turvalisus

Oma klassi parim sõiduohutus

Ülevaade

Uus Torres. Seiklus, mida ei osanud oodata

 

Torres on inspireeritud dramaatilistest loodusmaastikest. See julge, jõuline ja tahtekindel linnamaastur toob oma dünaamilise iseloomuga igapäevaellu rohkelt sõidurõõmu. Torres on varustatud 1,5-liitrise GDI-turbobensiinimootori (163 hj/120 kW, 280 Nm) ning Aisini 6-käigulise automaatkäigukastiga, mille käike saab vahetada ka roolil asuvate käiguvalitsatega. Saadaval on nii esi- kui ka nelikveoline versioon.

 

VESI EI OLE TAKISTUSEKS

 

Tänu väga tõhusa hüdroisolatsiooniga šassiile saab Torresega kiirustel kuni 30 km/h läbi sõita kuni 30 cm sügavusest veest.

 

 

NUTIKAS JA KASUTAJASÕBRALIK SISERUUM

 

Kui Torrese välimus jätab läbinisti karmi ja jõulise mulje, siis selle sisse on loodud pehmema ilmega mugav ja tänapäevane sõitjateruum. Ergonoomilise sisekujundusega interjööris on minimaalselt füüsilisi juhtelemente – selge teabevahetus ning kasutusmugavus ja -lihtsus on tagatud kolmel eraldi ekraanil kuvatava info abil.

 

 

OHUTULT KOHALE JA TAGASI

 

Tänu edumeelsele intelligentsele tehnoloogiale saad sõita oma sihtkohta alati rahuliku südamega. Tervelt 8 turvapatja* – see on suurim arv omas klassis – ja ülitugevad suure tõmbetugevusega terasest kerepaneelid tagavad juhi ja kõikide kaassõitjate igakülgse ohutuse. Ning selleks, et sõit oleks turvaline juba esimesest hetkest alates, on kõik viis istekohta varustatud turvavöö meeldetuletussignaaliga.

* Juhi põlveturvapadi ei ole saadaval mudeliversioonile Quartz.

Välimus

 

Jõuline ja sihikindel

 

Autentsest linnamaasturist inspireeritud disainiga uus mudel annab KGMi vaimule ja pärandile uue tõlgenduse. Segades ja liites omavahel algupäraseid kujunduselemente, on saadud tulemuseks julge ja enesekindel välisilme, mis on ühendatud edumeelsete funktsioonide ja tehnoloogiaga.

 

ESIVÕRE

 

Auto esiosale annavad eristuva ilme kitsad LED-esituled, kuue vertikaalribiga esivõre, tugevate dünaamiliste joontega kapott, suured dekoratiivsed õhu sissevõtuavad ja alumiiniumivärvi põhjakaitse.

 

OMANÄOLISED JA STIILSED PEEGLID

 

Lippu meenutava kujuga küljepeeglitesse on paigaldatud LED-suunatuled ja peeglisoojendus, et iga seiklus veel turvalisemaks teha.

 

DETAILID, MIS PÜÜAVAD PILKE

 

Kombineeritud LED-tagatuled, mudeli nimega kerevärvi kuusnurkne ehispaneel ja käepide tagaluugil.

 

18- JA 20-TOLLISED VALUVELJED

 

Torrese põhivarustusse kuuluvad teemantlõikelise disainiga 18-tollised valuveljed. Mudeliversioonile Sapphire on valikvarustusena saadaval ka 20-tollised valuveljed koos P255/50R 20” rehvidega.

Siseruum

 

Avarda oma silmaringi

 

Istudes nüüdisaegse sihvakate vormidega laia armatuurlaua taha, tajud avarustunnet ja näed segamatult suurepärast vaadet teele. Pole vahet, kas sõidad läbi linna või kõrgele mägedesse – naudi enda ees avanevat maastikku ja põnevust, mis ootab juba järgmise nurga taga.

 

MEELEOLUVALGUSTUS

 

Mahe ja luksuslik meeleoluvalgustus, mille värvi saab valida 32 eri tooni seast, lisab interjöörile kauneid aktsente. Pimestamise vältimiseks kuulub valikusse ka ööseadistus, mis loob sõitmiseks rahulikuma õhkkonna.

Pole saadaval mudeliversioonile Quartz.

 

 

NUTIKAS, DIGITAALNE JA INTUITIIVNE

 

Torrese ergonoomilise ja harmooniliselt ühtseks tervikuks sulava sisekujundusega interjööris on minimaalselt füüsilisi juhtelemente – selge teabevahetus ning kasutusmugavus ja -lihtsus on tagatud kolmel eraldi ekraanil kuvatava info abil.

 

 

ÜHENDA OMA TELEFON AUTOGA

 

Apple CarPlay või Google Android Auto abil saad kasutada oma mobiiltelefoni funktsioone mugavalt ka autos. Ja kui sinu telefon saab tühjaks, aseta see juhtmevabale laadijale* keskkonsoolis või kasuta USB-pesasid ees või taga.

* Juhtmevaba laadija ei ole saadaval mudeliversioonile Quartz.

 

 

MUGAV SÕITA NII ESI- KUI TAGAISTMEL

 

Juhiistet saab elektriliselt reguleerida 8 eri suunas ning see on varustatud 2 suunas reguleeritava nimmetoega. Tagaistmel teeb sõidu mugavamaks kallutatav seljatugi. Istmesoojendus on saadaval nii esi- kui ka tagaistmete jaoks, ventileerimisfunktsioon ainult esiistmete jaoks.

Eelkirjeldatud istmete funktsioonid ei ole saadaval mudeliversioonile Quartz.

 

 

KESKMISE MAASTURI VÄÄRILINE SUUR PAGASIMAHT

 

Torrese pakiruumi maht on oma klassi suurim: alates 703 liitrist kuni 1662 liitrini. Lisaks asub üks varjatud ja eriti turvaline panipaik ka pakiruumi põranda all, et auto väiksemaidki soppe tõhusalt ära kasutada. Nüüd võib kogu see suur ja praktiline hoiuruum saada osaks sinu uuest elustiilist.

 

SISEVÄRVID

 

 

Interjööri värv: helehall (Light Grey, ACE)

 

 

Interjööri värv: must (Black, LBH)

 

 

Interjööri värv: pruun (Brown, OBB)

 

 

Interjööri värv: rohekas (Khaki, GAN)

Tehnika

 

Võimas, dünaamiline ja äge

 

Torrese otsesissepritse ja turbolaaduriga bensiinimootor ning tõhus ja sujuvalt töötav käigukast reageerivad kiiresti ja täpselt kohe, kui liikumist alustad, demonstreerides esmaklassilist sooritusvõimet päriselu sõidutingimustes. Tunne tõelist sõidurõõmu ja naudi kontrolli, mille sulle annavad 3 optimeeritud sõidurežiimi: normaalne, sportlik ja talvesõidu režiim.

 

1,5 L TURBOLAADURIGA GDI-BENSIINIMOOTOR

 

Järgides üleilmset trendi muuta võimsad mootorid töömahult järjest väiksemaks, saavutab see jõuallikas maksimaalse pöördemomendi juba pööretel 1500 p/min, muutes igapäevased sõidud nauditavalt dünaamiliseks.

Suurim võimsus: 163 hj/120 kW, 5500 p/min

Suurim pöördemoment: 280 Nm

 

 

AISINI 6-KÄIGULINE AUTOMAATKÄIGUKAST

 

Uusim 3. põlvkonna 6-käiguline Aisini automaatkäigukast, mida kasutavad ka mõned maailma parimad sõiduautod, vahetab käike kiirelt ja sujuvalt, sobides hästi ka hoogsamaks sõiduks.

 

 

NELIKVEDU

 

Sõites tihedas vihmas või maastikul, tagab Torres kindla ja stabiilse sõidu tänu optimaalsele veojõu jaotusele esi- ja tagarataste vahel.

 

VESI EI OLE TAKISTUSEKS

 

Tänu väga tõhusa hüdroisolatsiooniga šassiile saab Torresega kiirustel kuni 30 km/h läbi sõita kuni 30 cm sügavusest veest.

 

TURVALINE SÕIT KOOS HAAGISEGA

 

Juhul, kui haagis hakkab sõidu ajal küljelt küljele pendeldama, mõjutades roolimist ja suunastabiilsust, sekkub järelhaagise stabiliseerimisabi funktsioon ja aitab juhil kontrolli haagise liikumise üle taastada. Torresega saab vedada kuni 1500 kg raskust piduritega ja kuni 500 kg raskust piduriteta haagist.

Turvalisus

 

Oma klassi parim sõiduohutus – kompromisse tegemata

 

Tervelt 8 turvapatja* – see on suurim arv omas klassis – ja ülitugevad suure tõmbetugevusega terasest kerepaneelid tagavad juhi ja kõikide kaassõitjate igakülgse ohutuse. Ning selleks, et sõit oleks turvaline juba esimesest hetkest alates, on kõik viis istekohta varustatud turvavöö meeldetuletussignaaliga.

* Juhi põlveturvapadi ei ole saadaval mudeliversioonile Quartz.

 

INTELLIGENTNE ISEKOHANDUV KIIRUSHOIDIK JA SÕIDURAJA KESKEL PÜSIMISE ABISÜSTEEM

 

Sõites intelligentse isekohanduva kiirushoidikuga (IACC) autonoomsel sõidurežiimil, aitab sõiduraja keskel püsimise abisüsteem (CLKA) autot oma sõidurajal hoida. CLKA-süsteem lisab sõidumugavust, aidates nii suurtel kui ka väikestel kiirustel autot oma sõiduraja keskel hoida, jälgides ette suunatud kaameraga sõiduraja eraldusjooni ning parandades vajadusel rooli asendit.

 

KOKKUPÕRKEJÄRGNE PIDURDUSSÜSTEEM

 

Torrese elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemi juurde kuulub kokkupõrkejärgne pidurdussüsteem, mis hoiab pärast esimest kokkupõrget ära võimalikud järelkokkupõrked.

 

PIMENURGAS TUVASTATUD SÕIDUKIGA KOKKUPÕRKE VÄLTIMISSÜSTEEM

 

See süsteem aitab automaatselt pidurdada, kui rajavahetuse ajal tuvastatakse kokkupõrkeoht pimenurgas asuva sõidukiga.

 

TAGURDAMISEL TUVASTATUD RISTSUUNALISE LIIKLUSEGA KOKKUPÕRKE VÄLTIMISSÜSTEEM

 

Kui tagurdamise ajal tuvastatakse auto taga küljelt lähenev sõiduk, kostab hoiatussignaal ja süsteem rakendab pidurid auto peatamiseks ja kokkupõrkeohu vähendamiseks automaatselt tööle.

 

KAUGTULEDE LÜLITUSABI

 

Kui süsteem tuvastab vastassuunast läheneva sõiduki, lülitab see kaugtuled automaatselt ümber lähituledele, muutes sõidu pimedal ajal märksa lihtsamaks ja ohutumaks.

 

AUTONOOMNE HÄDAPIDURDUSSÜSTEEM

 

See süsteem aitab vältida või vähendada kokkupõrkeohtu, tuvastades aeglasemalt liikuvaid või teel seisma jäänud sõidukeid ning hoiatades juhti nende eest väikese ajavaruga juba ette.

Sulge

Loading ...
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Kasutades veebilehte, nõustute küpsiste kasutamisega. Vaata täpsemalt
Sulge
Sulge