Topauto  »  Uued autod  »  Suzuki  »  Suzuki Vitara
Ohutus

Täiustatud juhabisüsteemid

Pakiruumi maht

Rikkalikult ruumi pagasile

Jõudlus

Usaldusväärne jõuülekandesüsteem

4drive

AllGrip-nelikveosüsteem

Ülevaade

 

Aeg mänguks

Projektid, verstapostid, eesmärgid – täiskasvanu elu on täis kohustusi. Samas väljaspool koosolekuid ja ajakavasid on sisimas meis kõigis peidus sügavam jõud: laps, kes on valmis välja mängima tulema! Tunne sõidurõõmu iga päev – nii teel kui ka maastikul sõites, nautides jõudlust, põnevat disaini ja tipptehnoloogiat. Avasta uus Suzuki Vitara, mis tähistab oma 30. sünnipäeva!

 

Broneeri proovisõit

 

 

Uuenenud Vitara esiosas rõhutavad vertikaalsed kroomaktsendid viieribilist iluvõret; ka uus kroomaktsent üle kogu kaitseraua alaosa annab edasi sõiduki uuenenud viimistlust.

 

 

Kvaliteetsem salongiviimistlus hõlmab pehme pinnaga armatuurlauda, hõbedasi viimistlusdetaile näidikute ümber, ustel ja keskkonsoolil ning metalsemat geomeetrilist mustrit näidikuteploki ümber. Uus Vitara on nüüd saadaval kahes osas avatava panoraam-klaaskatusega*.

 

* Panoraam-klaaskatus on saadaval GLX+SR mudelile.

 

 

Uuenenud Vitaral on täiustatud ennetavat turvavarustust, mis aitab juhil ära hoida liiklusõnnetusi varasemast veelgi erinevamates olukordades ning suurendab sisemist rahu igapäevasel teekonnal. Millimeeterlainel töötava radariga hädapidurdusabisüsteemi asemele on pandud jalakäija tuvastusega laupkokkupõrke vältimise abi. See funktsioon kasutab kaamerat ja laserradarit (MFL), et tuvastada jalakäija ja vähendada tema vigastusi võimalikul kokkupõrkel. Samuti on nüüd saadaval aktiivne sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem, reavahetusabiline ja liiklusmärkide tuvastus.

 

See turvavarustus ei ole saadaval GL/ mudelile. GL+ (ainult 4WD) ja GLX mudelitel on need põhivarustuses.

 

Välimus

Ole valmis välisilmeks, millest kiirgub jõudu ja energiat. Vitara jõuline stiil tõmbab endale kogu tähelepanu, kuhu iganes sa sõidad. See on alati nähtaval – nii maanteid kui ka maastikke avastades. Lisa oma sõidule jõuline välimus ja ülenda meeli täissuuruses linnamaasturi siseviimistlusega.

 

 

Suzuki disaini olemus, nagu jõuline viieribiline iluvõre ja tugev stiilse kroomaktsendiga kaitseraud*, annavad Vitarale klanitud ja moodsa väljanägemise.

 

* Kroomaktsendiga kaitseraud ei ole saadaval GL mudelile.

 

 

Eredad LED-esituled säästavad lähitulede põledes energiat. Sinised projektorid jätavad laheda mulje. Püstised LED-päevatuled on unikaalse disainiga. Varustuses on ka udutuled nähtavuse parandamiseks kehvades ilmaoludes.

 

LED-esituled on saadaval GLX mudelile, LED-päevatuled ja eesmised udutuled ei ole saadaval GL mudelile.

Siseruum

Vitarasse sisenemine on kui avastaks uuenenud maailma, mis on täis esmaklassilisi materjale. Olles ruumikam kui varem, asub iga nupp, lüliti ja näidik oma loomulikul kohal. Naudi sisevarustust, millest sa ei ole kunagi nõus loobuma. Armatuurlaua pehme pealispind kindlustab esmaklassilise enesetunde.

 

 

7-tolline puuteekraan võimaldab intuitiivselt juhtida multimeedia võimalusi – valida muusikat, juhtida navigatsioonisüsteemi ning vabakäesüsteemi ja nutitelefoni ühenduvusi. Nutitelefoni ühenduvusega Display Audio ühildub eelnevalt paigaldatud Apple CarPlay, Android Auto™ ja MirrorLink™-i rakendustega. MirrorLink™ võimaldab kuvada erinevaid nutitelefoni rakendusi sõiduki puuteekraanile ja neid sõidu ajal kasutada.

 

7-tolline puuteekraan nutitelefoni ühenduse ja navigatsioonisüsteemiga ei ole saadaval kõikidele mudelitele. Apple CarPlay™ on Apple Inc. registreeritud kaubamärk. Android Auto™ on Google Inc. registreeritud kaubamärk. MirrorLink™ on Car Connectivity Consortium LLC registreeritud kaubamärk. MirrorLink™ on ühilduv nutitelefonidega, mille nimekirja leiad siintoodud lingilt: https://cert.mirrorlink.com/ProductListing/

 

Multifunktsionaalne rool

Kasutajasõbralik multifunktsionaalne rool annab juhile täieliku kontrolli. Käeulatuses on raadio ja Bluetooth®-ühenduvusega nutitelefoni juhtimine. Ka kohanduva kiirushoidiku* juhtnupud on roolil, et kindlustada maksimaalne mugavus ja turvalisus.

 

* Ei ole saadaval kõikidele mudelitele.

 

Uus 4,2-tolline multifunktsionaalne vedelkristallekraan

Kaasaegne 4,2-tolline vedelkristallekraan on vallutanud näidikuteploki keskosa ja annab juhile täpset ning usaldusväärset infot sõiduki käitumisest ja toimingutest. Dünaamiline ekraan näitab kujundlikult laia valikut toimuvast, nagu näiteks valitud veoviisi ALLGRIP mudelitel, külg- ja pikikiirendust, mootori võimsust ja pöördemomenti, kiirendust ja pidurite kasutust. Lai valik võimalusi kindlustab, et sinu sõit ei saa kunagi olema igav.

 

* Ei ole saadaval GL mudelile.

 

 

Katuseluugiga panoraamkatus

Lihtsalt kasutatav ja täielikult avanev panoraamkatus laseb sisse valguse ja värske välisõhu.

 

* Panoraam-klaaskatus on saadaval GLX+SR mudelile.

 

 

Rikkalikult ruumi pagasile

Laia laadimisava, madala laadimiskõrguse ja pakiruumi muljetavaldava 710-liitrise mahuga, kui tagaistmete seljatoed on kokku klapitud, tagab Vitara, et kõik, mis vaja kaasa võtta, mahub ka peale.

Jõudlus

 

ÜLITÕHUS JÕUÜLEKANDESÜSTEEM

Usaldusväärne kaaslane pea kõikide püüdluste saavutamisel: sõber enim väljakutset nõudvates oludes ja ilmastikutingimustes. Varustatud võimsate ja ökonoomsete Boosterjet-mootoritega. Saadaval ainulaadse ALLGRIP nelikveosüsteemiga. Laetud Suzuki ehedate maasturigeenidega: pingevaba rõõm rooli taga, mida täiendab maksimaalne pidamine igal ajahetkel.

 

1-liitrine BOOSTERJETi otsesissepritsega turbomootor annab samaväärse pöördemomendi kui 1,8-liitrine vabalthingav, pakkudes samas suurepärast ökonoomsust. See otsesissepritsesüsteem toob kaasa nii väiksema kütusekulu kui ka madalama temperatuuri mootori silindrites. Enamgi veel – turboülelaadur, mis surub kokkupressitud õhu silindritesse, annab suurema pöördemomendi juba madalamatest mootoripööretest alates ja muudab selle sobilikuks erinevates sõiduoludes – nii linnas, sportlikult kui ka maastikul sõites.

 

Uus, veelgi kompaktsem 1,4-liitrine BOOSTERJETi otsesissepritsega turbomootor annab võimaluse veelgi jõulisemaks sõitmiseks uue Vitaraga. Vahejahutiga turboülelaadur surub kokkupressitud õhu silindritesse, võimaldades mootoril pakkuda suurimat pöördemomenti juba 2500 pöördest alates.  Veelgi enam – ülelaadimisrõhku kontrollivad ventiilid, mis avavad ja sulgevad piirdeklappi, kiirendavad märkimisväärselt mootori reageerimist ja vähendavad kütusekulu. Otsesissepritsesüsteem suurendab veelgi ökonoomsust, kontrollides sissepritsitava kütuse kogust, ajastust ja survet. Lisaks võimaldasid lühike sisselaskekollektor ja silindripeadesse integreeritud väljalaskekollektor luua kerge ja kompaktse ning parema kiirendusega mootori.

 

 

Manuaalkäigukastid

Ülekandesuhted on kavandatud nii ökonoomsust kui ka jõudlust silmas pidades. Lisaks on mitmesuguste uuenduste abil muudetud käiguvahetused optimaalseks ja sujuvamaks. Käigukasti suurem jäikus vähendab müra ja vibratsiooni. 1-liitrine Boosterjet-mootor on saadaval 5-käigulise manuaalkäigukastiga, 1,4-liitrine versioon 6-käigulise manuaalkäigukastiga.

 

6-käiguline automaatkäigukast

Suurendatud ülekandesuhtega kõikidele käikudele pakub 6-käiguline automaatkäigukast oivalist kiirendust juba stardihetkest ning tõhusat kütusesäästu ka suurematel kiirustel. Integreeritud jahuti võimendab käigukastiõli jahutusomadusi, suurendades seeläbi ökonoomsust. Käiguvahetusi saab teha kiiresti ja kergelt tänu rooli taga asuvatele käiguvahetuslabadele, mis muudavad sõitmise nauditavaks ja sportlikuks.

 

 

AllGrip-nelikveosüsteem

"Sõiduk, mis saab hakkama karmidel teedel ja on suuteline sõitma kohtadesse, kuhu autod veel hiljuti ei pääsenud". Sellest filosoofiast lähtudes töötati 1970. aastal välja esimene Suzuki nelikveoline mudel. Sellega algas Suzuki kuulsa nelikveo AllGripi ajastu. Suzuki nelikveo tehnoloogia on järjest uuenenud, pakkudes juhtidele aina suuremat sõidumõnu, naudingut ja kindlustunnet. AllGrip-nelikveoga võid laiendada oma tegevusalasid ja veelgi täiustada oma kirevat elustiili.

 

Juhi valitavad neli veorežiimi

Vali endale sobiv nelikveo veorežiim (Auto, Sport, Snow või Lock), kasutades vajutatavat pöördlülitit keskkonsoolis. Multifunktsionaalne vedelkristallekraan näidikuteploki keskel teavitab sind valitud veorežiimist ja selle käitumisest sõidu ajal.

Ohutus

 

TÄIUSTATUD JUHIABISÜSTEEMID

Vitaras on kasutusel Suzuki täiustatud eesolevate takistuste tuvastussüsteem, mis kasutab üheaegselt nii kaamerat kui ka esiklaasile paigutatud laserit. Kaamera tuvastab keskmisel kaugusel ja kaugel asuvaid objekte, nagu näiteks jalakäijad ja teemärgised, laserandur aga lähedal ja öisel ajal ees olevaid objekte.

 

 

Jalakäija tuvastusega laupkokkupõrke vältimise abi

Sõidu ajal kasutab Vitara nii kaamerat kui ka laserit, et tuvastada ja ennetada võimalikku kokkupõrget eesoleva sõiduki või jalakäijaga. Tuvastanud õnnetuse ohu, käitub sõiduk ühel järgneval viisil, sõltuvalt olukorrast.

 

1. Hoiatab – teavitab juhti hoiatusheliga ja hoiatusnäiduga infoekraanil.

2. Pidurdusabi – kui kokkupõrkeoht on suur ja juht vajutas järsult piduripedaalile, suurendab süsteem pidurdusjõudu.
3. Automaatne pidurdamine – kui kokkupõrke tõenäosus on veelgi suurem, pidurdab süsteem juhi eest automaatselt ise.

 

Ei ole saadaval GL mudelile. Saadaval nelikveolistele mudelitele.

 

 

Pimenurga hoiatussüsteem

Sõidurea vahetus kiirusel üle 15 km/h on turvalisem tänu kahele sõiduki külgedel olevale radarandurile, mis tuvastavad juhi nägemisulatusest välja jäävas alas olevaid või tagantpoolt lähenevaid sõidukeid. Sellise sõiduki tuvastamisel kuvatakse vastava poole küljepeeglis hoiatav LED-märgutuli. Kui juht siiski asub sõidurada vahetama, hakkab LED-märgutuli vilkuma ja kõlab hoiatusheli.

 

Ei ole saadaval GL mudelile. Saadaval nelikveolistele mudelitele.

 

 

Liiklusmärkide tuvastus

Süsteem kasutab esikaamerat, et jälgida tee ääres olevaid liiklusmärke. Tuvastades kiirusepiirangu või möödasõidu keelu, kuvatakse liiklusmärgi kujutis infoekraanile, aidates juhil meeles pidada, millise märgi mõjualas ta sõidab. Mitme liiklusmärgi tuvastamisel kuvatakse juhile maksimaalselt 3 märki korraga.

 

Ei ole saadaval GL mudelile. Saadaval nelikveolistele mudelitele.

 

 

Tagumise põikisuunalise liikluse hoiatussüsteem

Tagurdamisel kiirusega kuni 8 km/h, näiteks väljudes parkimiskohalt, kasutab Vitara kahte külgedel asuvat andurit, mis hoiatavad juhti teistest, näiteks küljelt lähenevatest sõidukitest. Läheneva sõiduki tuvastamisel hoiatatakse juhti nii hoiatusnäiduga infoekraanil kui ka hoiatusheliga. Süsteem aitab juhil tagurdada turvalisemalt oludes, kus nähtavus on piiratud kas ühel või mõlemal küljel.

 

Ei ole saadaval GL mudelile. Saadaval nelikveolistele mudelitele.

 

 

Jäik TECT-alusraam

Vitara kere disain keskendub Suzuki täielikule efektiivse kontrolli tehnoloogiale (Total Effective Control Technology, TECT), mis kokkupõrke korral neelab ja hajutab löögienergiat tõhusalt.

Sulge

Loading ...