est
est rus
Topauto

Topauto »   Uued autod »   Hyundai »   Hyundai Tucson

LÜHIDALT

Hyundai Tucson. Rohkem ruumi seiklusteks!

 

Muutuste jõud – Hyundai Tucson

Elu on pidevas muutumises. See vabastab meie kujutlusvõime ja näitab asju uues valguses. Muutuste vaimus on loodud ka Tucson.

 

 

MULJETAVALDAV SEGU TEHNOLOOGIAST JA DISAINIST.

Hyundai Tucson ühendab suurepärase sõidudünaamika jõulise ja pilkupüüdva kujundusega.

 

 

VOOLAVATE JOONTEGA DISAIN.

Enesekindel ja atleetlik hoiak on saavutatud hoolikalt viimistletud voolujooneliste pindade, selgete joonte ja tasakaalus proportsioonidega.

Täiesti uus Hyundai Tucson

Täiesti uus Hyundai Tucson

Täiesti uuele platvormile ehitatud Hyundai Tucson esindab Hyundai Fluidic Sculpture disainifilosoofiat selle kõige ehedamal kujul.

TIPPTASEMEL OHUTUS JA MUGAVUS

TIPPTASEMEL OHUTUS JA MUGAVUS

Eesrindlikud juhiabisüsteemid hoiavad Sind kindlalt teel ka kõige raskemates oludes.

VÄLIMUS

VÄLIMUS

Linnamaasturi musklis proportsioonide ja tahtekindla profiiliga Hyundai Tucson on oma olekult väle ja hoogne.

SISERUUM

SISERUUM

Pehmepinnalised kvaliteetmaterjalid avaras salongis loovad reisimiseks meeldiva keskkonna, viie sõitja kõrval mahub autosse ka 513 liitrit pagasit.
SUUTLIKKUS

SUUTLIKKUS

Lai valik bensiini- ja diiselmootoreid võimsusega 85–136 kW (116–185 hj), uus seitsmekäiguline topeltsiduriga käigukast , automaatne nelikvedu.
OHUTUS

OHUTUS

Kõikehõlmav komplekt aktiivseid ja passiivseid turvatehnoloogiaid kaitseb Sind ka kõige keerukamates olukordades.

MUGAVUS

MUGAVUS

Mitmekülgne varustus tähendab mugavat sõitu esimeses klassis. Kui jõuad koos võtmega auto juurde, läheb selle iseavanev tagaluuk automaatselt lahti. Tänu kokkuklapitavale tagaistmele on autos Sinu pakkide jaoks rohkelt hoiuruumi – tee see lihtsalt ise suuremaks või väiksemaks, nii kuidas parasjagu vaja.

MURETU TEEKAASLANE

MURETU TEEKAASLANE

Hyundai MapCare™ sisaldab tasuta kaardiuuendusi kogu auto eluea jooksul Hyundai teeninduses läbiviidavate korraliste hoolduste käigus. TomTom Live-teenused annavad sulle teel olles infot liikluse, ilma ja kohalike teenindusasutuste kohta.

VÄLIMUS

KUJUNDUS, MILLEST KIIRGAB SUUTLIKKUST

Hyundai Tucsoni jõuline ja enesekindel hoiak peegeldab selle tõeliselt atleetlikku loomust, mis lihtsalt kutsub endaga sõitma. See saab alguse stiilsetest LED-esituledest, mis on sujuvalt ühendatud eksimatult äratuntava kuusnurkse esivõrega, ning jätkub dünaamiliste vormidega külgedel. Tervikule paneb kauni punkti lai ja pilkupüüdev tagaosa.

 

 

 

 

LED-esituled

Võimsad LED-esituled suunavad teele selge ja heleda valgusvihu. Voolujoonelised kolmemõõtmelised laternad sobivad nagu valatult esivõre ülanurkadesse, muutes auto visuaalselt laiemaks.

 

Radiaatorivõre

Uue Tucsoni esiküljel domineerib Hyundai tunnuseks olev kuusnurkne iluvõre ning selle selgelt väljajoonistatud horisontaaljooned rõhutavad auto laia ja sportlikku rühti.

 

Esiudutuled ja LED-päevatuled

Madalale paigaldatud udutuled lisavad ohutust halva ilmaga. Otse nende all, esikaitserauast väljaulatuva horisontaalliistu otstes, asuvad kiilukujulised LED-päevatuled.

 

 

Katuseluugiga panoraamkatus

Naudi luksust, mida pakub laialt avanev klaasist panoraamkatus. Klaasist katus laseb värskel õhul ning päikese- või kuuvalgusel autosse voolata, lisades sõidu ajal avarustunnet.

 

Iluliist külgakende alaservas

Auto profiili ehib tõusva joonega iluliist akende alaservas. Liistu tagumine ots on C-piilaril ülespoole keeratud, juhtides pilgu tagaluugi spoilerile.

 

Valuveljed

Miski ei rõhuta isikupära auto juures paremini kui valuveljed. Uus Hyundai Tucson on saadaval stiilsete ja dünaamiliste 16-, 17- ja 19-tolliste valuvelgedega.

 

 

Kombineeritud LED-tagatuled

Ülitõhusad LED-tuled on ühendatud laiadeks voolujoonelisteks tagalaternateks.

 

Topelt-väljalasketorud

Trapetsikujuliste otstega väljalasketorud sobivad hästi kokku tagumise põhjakaitsega, rõhutades uue Hyundai Tucsoni premium-klassile omast sportlikku iseloomu.

 

Tagumine põhjakaitse

Eesmärgipärase disainiga tagumine põhjakaitse annab Hyundai Tucsoni välimusele jõulisema ja sihikindlama ilme.

Suunatuled küljepeeglites

Suunatuled küljepeeglites

Peeglikorpustesse paigaldatud suunatuled tõmbavad kaasliiklejate tähelepanu endale, muutes pöörded ja reavahetused palju ohutumaks.
Rattakoopa kaared

Rattakoopa kaared

Veidi tahapoole väljavenitatud kujuga rattakaared loovad mulje pidevast edasiliikumisest ning täiendavad suurepäraselt maasturile omast musklis ilmet.
Liistud lävekarpide alaservas

Liistud lävekarpide alaservas

Sportlikud kahevärvilised liistud lävekarpide alaservas ühendavad omavahel rattakaari ning pikendavad visuaalselt auto teljevahet.
Tagaluugi spoiler koos lisapiduritulega

Tagaluugi spoiler koos lisapiduritulega

Aerodünaamilisse tagaluugi spoilerisse on paigaldatud lisapidurituli, mis annab tagant lähenejatele selgelt märku iga kord, kui piduripedaali vajutatakse.

SISERUUM

KASUTAJASÕBRALIK JA MÕISTEV SUHTLEJA

Oma ligitõmbavas ja avar salong suhtleb uus Hyundai Tucson autojuhiga eesrindliku kasutajaliidese kaudu, mille erinevad elemendid on paigutatud horisontaalse kujundusega armatuurlaua sisse.

 

 

Istmete värv: beež, must

 

 

Hyundai Tucsoni siseruum täiendab hästi väljendusrikast ja selgejoonelist välisdisaini. Juhtseadmed ja mõõdikud on rühmitatud vastavalt nende funktsioonidele igati loogiliselt, et nende kasutamine oleks võimalikult lihtne ja sõidurõõm maksimaalne.

 

 

Supervision Cluster-näidikuplokk koos TFT LCD-värviekraaniga

Juhi jaoks olulist infot näitab selgelt ja täpselt Supervision Cluster-näidikuplokk, mis asub otse juhi vaatevälja keskel.

 

Roolile paigaldatud lülitid

Säilita kontroll ja kasuta mitmekülgse varustuse pakutavaid funktsioone käsi roolilt tõstmata. Ja mis eriti meeldiv – külmadel hommikutel soojendab käsi roolisoojendus.

 

Navigatsioonisüsteem ja Hyundai MapCare™

Hyundai Tucson saab koos navigatsioonisüsteemiga kaasa Hyundai MapCare™-paketi, kuhu kuulub iga aastane tasuta kaardiuuendus korraliste hoolduste käigus. Lisaks annavad TomTom Live-teenused sulle navigatsioonisüsteemi puutetundlikul ekraanil ajakohast infot liikluse, kiiruskaamerate, ilma ja kohalike teenindusasutuste kohta.

 

Täisautomaatne kliimaseade

Kahetsooniline automaatne kliimaseade võimaldab reguleerida temperatuuri juhi ja kaassõitja poolel eraldi.

 

Topsihoidikutega käetugi tagaistme keskel

Ka tagaistmel sõitjad saavad hoida jooke topsihoidikutes, mis on paigutatud mugavalt keskmise käetoe sisse.

 

Mahukas pakiruum

Reguleeritava kõrgusega kaheastmeline pakiruumi põhjakate võimaldab ruumilahendust väga mugavalt muuta ning pakub pagasile oma klassi suurimat hoiuruumi (513 liitrist kuni 1503 liitrini). Üks käepärane panipaik on peidus ka pakiruumi põhja all. Väljatõmmatav pakiruumi kate varjab sinu asju võõraste pilkude eest. Kui sa aga katet ei vaja, saad selle mugavalt autosse hoiule panna.

 

Suhtes 60:40 kaheosaliselt kokkuklapitav tagaiste

Kui korrapäratu kujuga esemed auto tavamõõdus 513-liitrisesse pakiruumi ära ei mahu, saad pagasimahtu suurendada, klappides kokku tagaistme seljatoe ühe või mõlemad pooled.

Salongi tagaosa ventilatsiooniavad

Salongi tagaosa ventilatsiooniavad

Tänu reguleeritavatele ventilatsiooniavadele saavad ka tagaistujad õhuvoolu suunda vastavalt oma soovile muuta.
Laste turvatoolide kinnitussüsteem

Laste turvatoolide kinnitussüsteem

Lihtsalt kasutatav ISOFIX-süsteem hoiab ühilduvaid turvatoole kindlalt oma kohal, hoolitsedes laste maksimaalse sõiduohutuse eest.
Elektrooniline seisupidur

Elektrooniline seisupidur

Väike seisupiduri lüliti jätab vabaks praktilise ruumi esiistmete vahel.
AUX- ja USB-ühenduspesad

AUX- ja USB-ühenduspesad

Keskkonsoolis on olemas pesad kõikide enamlevinud tüüpi kaasaskantavate muusikamängijate ja USB-mälupulkade ühendamiseks.

MUGAVUS

MUGAVUSE JA HEAOLU TEHNOLOOGIA

Hyundai Tucson on täis varustust, süsteeme ja funktsioone, mis tagavad mugava sõidu nii juhile kui ka kaassõitjatele.

 

 

Iseparkimissüsteem (SPAS)

Parkimine pole Hyundai Tucsonile mingi probleem! Iseparkimissüsteem kasutab auto ette, külgedele ja taha paigaldatud ultraheliandureid, mille abil tuvastab sobiva suurusega parkimiskoha ning juhib auto siis automaatselt leitud kohale. Süsteem saab hakkama parkimisega nii sõidusuunaga paralleelsele kui ka risti paiknevale parkimiskohale. Ning tänu uudsele väljumisrežiimile aitab iseparkimissüsteem sul ka parkimiskohalt välja sõita.

 

Iseavanev tagaluuk

Iseavanev tagaluuk läheb automaatselt lahti, kui keegi viibib koos võtmega üle 3 sekundi järjest süsteemi tuvastusstsoonis. Enne tagaluugi avanemist kostab tagasihoidlik helisignaal ning korraks vilguvad ka ohutuled.

 

Istmete reguleerimissüsteem, ees

Esiistmed on saadaval mitmete elektriregulaatoritega, et juht ja eesmine kaassõitja saaksid istme omale sobivasse asendisse sättida. Tänu 8 suunas reguleeritavale kaassõitja esiistmele (valikvarustus) ja kuni 10 suunas reguleeritavale juhiistmele, mille jaoks on saadaval ka ette-taha liigutatav nimmetugi, leiab igaüks endale mugava istumisasendi.

 

Istmete reguleerimissüsteem taga

Istmepadja küljel asuva hoova abil saavad nüüd ka tagaistujad oma seljatuge kallutada, et sõitu luksuslikus mugavuses nautida.

 

Istmesoojendus ja jahutav ventileerimissüsteem

Esiistmed teevad sõidu mugavaks igal aastaajal, hoides sind  talvel mõnusalt soojas ning suvel värskendavalt jahedas. Õhu panevad istumise all liikuma istmesisesed jahutusventilaatorid. Esiistmetel on kolmeastmeliselt reguleeritav istmesoojendus, ent ka taga saab kaheastmeliselt soojendada nii istmepatja kui ka seljatuge.

Kiirushoidik

Kiirushoidik

Vali soovitud kiirus ning süsteem hoiab seda seni, kuni sekkud ise gaasi-, piduri- või siduripedaali vajutades.

Pakiruumi kate

Pakiruumi kate

Kaitseb kogu pakiruumi sisu uudishimulike pilkude eest.
Poekoti konks tagaistme seljatoel

Poekoti konks tagaistme seljatoel

Lihtne, kuid uskumatult kasulik väljamõeldis. Täiuslik meetod käe- ja poekottide või muude sarnaste esemete paigalhoidmiseks.

OHUTUS

Sinu ohutus on meile esmatähtis.

Sõiduohutus ei sõltu ainult edumeelsete juhiabitehnoloogiate olemasolust, vaid ka kvaliteetsete materjalide intelligentsest kasutamisest auto konstruktsioonis. Tänu sellele on Hyundai Tucsoni kerekarkass kõige jäigem omas klassis.

 

 

 

Autonoomne hädapidurdussüsteem (AEB)

Ette paigaldatud radar ja kaamera jälgivad pidevalt teed auto ees, märkamaks õigeaegselt eespool olevaid sõidukeid ja teed ületavaid jalakäijaid. Kokkupõrkeohu tuvastamisel annab AEB-süsteem sellest hoiatussignaaliga märku ning pidurdab liiklusõnnetuse vältimiseks automaatselt ise, algul nõrgemini ja seejärel juba maksimaalse pidurdusjõuga.

 

 

Pimenurga jälgimissüsteem (BSD)

Andurid jälgivad piirkonda auto taga mõlemal küljel ning hoiatavad juhti nn pimedasse nurka sisenenud sõidukite ja muude objektide eest. Süsteem annab tuvastatud sõidukist märku vastavas küljepeeglis süttiva signaaltulega ning näidikuplokki ilmuva hoiatusega. Kui teine sõiduk tuvastatakse siis, kui juht lülitab sisse suunatule, kostab lisaks ka hoiatussignaal.

 

 

Sõidureast väljumise hoiatussüsteem (LKAS)

Kui sõiduk väljub suunatuld näitamata oma sõidureast, märkab seda sõidureas püsimise abisüsteem ning hoiatab juhti helisignaaliga ja korrigeerib rooli asendit vajalikus suunas.

 

 

Staatilised kurvituled

Pimedas pöörde sooritamisel, näitavad staatilised kurvituled lisavalgust otse pöörde suunas. Nii on sõit öisel ajal tänu paremale nähtavusele tunduvalt ohutum.

 

SÕIDUOMADUSED JA JUHITAVUS

 

Kurvihaardekontrolli süsteem (ATCC)

Süsteem suunab pöördemomendi ratastele, mille haardumine on hetkel parim, parandades stabiilsust ja sõiduohutust kurvides. Lisaks pidurdab süsteem täpselt välja arvestatud jõuga sisekurvipoolset tagaratast.

 

 

Auto sõidustabiilsuse juhtsüsteem (VSM)

Märjal või libedal teekattel pidurdades või pöörates aitab auto sõidustabiilsuse juhtsüsteem (VSM) Sul kindlamini teel püsida, tagades stabiilsuse tänu koostööle elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemiga (ESC).

 

 

Mägipidur (DBC) ja nõlvaltstardiabi süsteem (HAC)

Paigaltvõtt kallakul ja järsud laskumised on Hyundai Tucsonil juba veres. Mägipidur rakendab pidurid automaatselt õige jõuga tööle, et hoida laskumisel ühtlast ja ohutut sõidukiirust, nõlvaltstardiabi süsteem ei lase aga autol allapoole veereda, säilitades liikumise alustamisel veel veidi aega pidurirõhku.

 

 

Ülitugev terasesulam

Tänu ulatuslikult tugevdatud kerekonstruktsioonile ja kuumstantsimisega vormitud ülitugeva terasesulami intelligentsele kasutamisele on Hyundai Tucsoni kerestruktuur kõige jäigem omas klassis.

6 turvapatja

6 turvapatja

Turvapatjade süsteemi kuulub kaks esiturvapatja, kaks külgturvapatja esiistmete külgedel ning kaks turvakardinat, mis ulatuvad eest taha salongi mõlemal küljel.
Rehvirõhu kontrollsüsteem (TPMS)

Rehvirõhu kontrollsüsteem (TPMS)

See süsteem jälgib pidevalt rõhku igas auto rehvis. Kui rõhk on mõnes rehvis liiga madal, annab süsteem sellest juhile näidikuploki vahendusel märku.
Aktiivpeatoed

Aktiivpeatoed

Peatoed, mis liiguvad avarii korral löögijõudude neutraliseerimiseks vastavalt sõitja kasvule ja kaalule ette- ja ülespoole, vähendavad märgatavalt pea-, kaela- ja lülisambavigastuste riski.
Elektrooniline seisupidur (EPB)

Elektrooniline seisupidur (EPB)

Seisupiduri rakendamine ja vabastamine käib lihtsalt kasutatava lüliti abil (saadaval ainult koos automaatkäigukastiga).

TEHNIKA

DÜNAAMILINE. VÕIMAS. SÄÄSTLIK.

Tänapäevased tehnoloogiad võimaldavad järjest väiksematel mootoritel saavutada üha suuremaid võimsusi ja kõrgemaid pöördemomente, vähendades samal ajal kütusekulu. Parim näide sellest on uus 1,6-liitrine T-GDi-mootor, mille paariliseks on Hyundai 7-käiguline topeltsiduriga käigukast.

 

 

Kaks bensiinimootorit

1,6-liitrine T-GDI-bensiinimootor, 4WD

  • Suurim võimsus 130 kW (177 hj) / 5500 p/min
  • Suurim pöördemoment 265 Nm / 1500–4500 p/min
  • 6-käiguline käsikäigukast või 7-käiguline topeltsiduriga käigukast

 

1,6-liitrine GDI-bensiinimootor, 2WD

  • Suurim võimsus 97 kW (132 hj) / 6300 p/min
  • Suurim pöördemoment 161 Nm / 4850 p/min
  • 6-käiguline käsikäigukast

 

Neli diiselmootorit

1,7-liitrine diiselmootor, 2WD

  • Suurim võimsus 85 kW (116 hj) / 4000 p/min
  • Suurim pöördemoment 280 Nm / 1250–2500 p/min
  • 6-käiguline käsikäigukast

 

1,7-liitrine diiselmootor, 2WD

  • Suurim võimsus 104 kW (141 hj) / 4000 p/min
  • Suurim pöördemoment 340 Nm / 1750-2500 p/min
  • 7-käiguline topeltsiduriga käigukast

 

2,0-liitrine diiselmootor, 4WD

  • Suurim võimsus 100 kW (136 hj) / 2750–4000 p/min
  • Suurim pöördemoment 373 Nm / 1500–2500 p/min
  • 6-käiguline käsi- või automaatkäigukast

 

2,0-liitrine diiselmootor, 4WD

  • Suurim võimsus 136 kW (185 hj) / 4000 p/min
  • Suurim pöördemoment 400 Nm / 1750–2750 p/min
  • 6-käiguline automaatkäigukast

 

 

Seitsmekäiguline topeltsiduriga käigukast (DCT)

Võrreldes traditsioonilise automaatkäigukastiga parandab Hyundai 7-käiguline topeltsiduriga käigukast (DCT) kiirendusvõimet ning vähendab CO₂-heitmeid ja kütusekulu.

 

 

Eesrindlik nelikveosüsteem

Kurvihaardekontrolli süsteem (ATCC) koos automaatselt töölerakenduva nelikveosüsteemiga hoolitseb väleda, ent ohutu ja stabiilse liikumise eest ka kõige raskemates sõiduoludes.

MACPHERSONI KÜÜNALVEDRUSTUS EES

MACPHERSONI KÜÜNALVEDRUSTUS EES

Uuendatud ehitusega esivedrustus parandab roolimistäpsust ning teeb sõidu mugavamaks.

MITMIKHOOBVEDRUSTUS TAGA

MITMIKHOOBVEDRUSTUS TAGA

Optimeeritud geomeetriaga tagavedrustus lisab sõidumugavust kui ka stabiilsust.