Topauto  »  Uued autod  »  Suzuki  »  Suzuki Ignis
4drive

AllGrip Auto nelikveosüsteem

Välimus

Kõrge kliirens

Disain

Kopaktne

Võimekus

Väike pöörderaadius

Ülevaade

Uus Suzuki Ignis - väike nelikveoga linnamaastur.

 

Uus nelikveoga väike linnamaastur!

Eesti linnamaasturite turule on jõudnud uus konkurent, mis ühtlasi on kõige väiksem ja soodsaima hinnaga variant. Sõiduki omaduste osas pole siiski järeleandmisi tehtud – loomulikult on Suzuki stiilis uus mugav Ignis nelikveoga. Maasturile omased näitajad ilmnevad selgesti mitmetes aspektides, kuna kliirens on 180 mm, ülendid on eriti lühikesed ja standardvarustusse kuulub mh mägipidur.

 

Suzuki Ignise kujunduses on väikeautole omaselt minimalistlik disain ühendatud praktilisusega.

 

Hästi varustatud nelikveoga mudel

Saadaval on  Ignis 1,2 DUALJET 4WD GL 5MT, mis on Eestis hinnalt soodsaim nelikveoga linnamaastur. Isegi raskesti läbitavates kohtades hõlbustavad sõitmist auto suurusega võrreldes suured valuvelgedele (16″) paigaldatud 175/60 R 16 rehvid. Kliirens on lausa 180 mm ehk rohkem kui mitmel märksa suuremal linnamaasturil. Ignise tugevate külgede hulka kuulub ka kerge käsitsetavus, sest tagasipöörderaadiuse diameeter on vaid 9,4 meetrit.

 

Eelpool on juba loetletud mitmeid sõitmist hõlbustavaid ning mitmekülgsust lisavaid omadusi. Elegantsi täiendavad peale kergmetallvelgede laiad, kaitseliistudega varustatud rattakoopa laiendid ning mustad A- ja B-piilarid. Standardvarustuses on ka katusereelingud, millest on kasu suuremate esemete vedamisel.

 

 

Kompaktne ikooniline pakett

Väikeautole omaselt tähelepanu äratav disain on uue Ignise puhul ühendatud praktilisusega. Kere väikestest välismõõtmetest hoolimata on sise- ja pakiruumi uskumatult palju. Auto disainimisel oli juhtmõtteks minimalistlik ja funktsionaalne ilu. Disaini osas on šnitti võetud Suzuki ajaloost, täpsemalt esimesest Cervo mudelist, mis omal ajal saavutas legendi staatuse.  Seda Jaapani väikeautot  esitleti 1976. aastal ja müüdi kuni aastani 1982.

 

Suzuki Ignis on vaid 3,7 meetrit pikk, kuid teljevahe on 2,435 meetrit, st rattad on paigutatud päris kere nurkadesse. Auto laius on 1,69 meetrit ja kõrgus 1,595 meetrit, tänu millele on sõitjatel piisavalt ruumi nii esi- kui ka tagaistmetel. Mugavust suurendab veelgi tagaistme 165 mm ulatuses nihutamisvõimalus, mille abil on võimalik vastavalt olukorrale jagada ruumi reisijate ja asjade vahel. Pakiruumi mahutavus on vastavalt VDA normile 204 liitrit, ent vajaduse korral saab seda suurendada enam kui kuupmeetrini.

 

Suzuki Ignis - hästi varustatud, kompaktne ning mugav linnamaastur.

 

Kuna Ignises istutakse üsna kõrgel, on autosse sisenemine ja masinast väljumine hõlpsam kui paljude teiste mudelite puhul. Mugav ja sirge seljaga sõiduasend ning suured aknad parandavad nähtavust ja auto keeramisnurkade visuaalset hindamist, mis samuti suurendab sõiduohutust.

 

Suzuki Ignis pakiruumi mahutavus on 204 liitrit, vajadusel saab seda suurendada enam kui kuupmeetrini.

Siseruum

Juht saab palju vajalikku infot, kuna Ignises on infoekraan, mis peale välistemperatuuri teavitab ka kütusekulust, selle piisavusest ja keskmisest kiirusest. Käiguvahetuse vajadusest teavitav näidik teeb sõidu ökonoomseks. Standardvarustuses on ka Suzuki Smart Audio, mille suurelt 7-tolliselt puuteekraanilt saab jälgida tagurduskaamera pilti või kasutada ühilduva nutitelefoni rakendusi. Navigeerimissüsteem on saadaval lisavarustusena. Standardvarustusse kuulub ka Bluetooth ja juht saab nii telefoniga kõnelda kui ka heli taasesitust reguleerida roolil asuvate lülititega.

 

 

Avar salong

Tänu Ignise täiesti uuele põhjaplaadile on mootoriruum võimalikult väike, nii et autos on sõitjatele rohkem ruumi. Kuna põhjaplaat on madal, on salongis palju ruumi ka pea kohal nii esi- kui ka tagaistmetel.

 

Reguleeritav tagaiste parandab ruumikasutust

Vasak- ja parempoolset tagaistet saab eraldi nihutada kas ette- või tahapoole 16,5 cm, nii et istmete paigutust saab muuta vastavalt sellele, kas tagaistmetel on vaja jalaruumi või pakiruumis rohkem hoiuruumi.

 

 

Pakiruumi mahutavust saab reguleerida vastavalt vajadusele

Pakiruum on 204 liitrit, ent kui tagaistmeid ettepoole nihutada, saab selle mahtu suurendada 373 liitrini. Tagaistmete seljatugesid saab pakiruumi suurendamiseks kokku klappida vahekorras 50:50.

 

 

Salongi erksad värvid

Keskkonsooli külgede ja uksekäepidemete oranžid või hallid detailid teevad auto salongi erksamaks.

 

 

Sportlikul ja tippkvaliteediga roolil on satiinivärvi kaunistused

 

 

Suzuki Smart Audio Bluetooth-/audio-/videosüsteem puuteekraaniga

 

 

Suzuki Smart Audio süsteemi suurelt 7” puuteekraanilt on lihtne valida muusikat, videoid, kasutada MirrorLink™-i, Android Auto™ või Apple CarPlay™-ga ühilduvat nutitelefoni, raadiot, mp3, USB-d ja Bluetoothi.

 

MirrorLink™-i, Android Auto™ või Apple CarPlay™-ga ühilduv nutitelefon ühendatakse USB-juhtmega ja seejärel saab telefoni rakendusi kasutada puuteekraani kaudu.*

 

Tagurduskaamerast on autot tagurdades palju abi.

 

Kasutajasõbralik navigatsioonisüsteem

 

 

Navigatsioonisüsteem (mitte eesti keeles) on saadaval lisavarustusena.

 

Kergesti loetav ja stiilne armatuurlaua näidikusüsteem

 

 

Mõõteriistadel on näha kõik olulisimad andmed, nagu välistemperatuur, kellaaeg, kilometraaž ja kiirus. Kuvatavaid andmeid saab muuta näidikusüsteemi või rooli kõrval olevate nuppude abil.

 

* Suzuki Motor Corporation või Suzuki Motor Finland Oy ei vastuta erinevate tootjate mobiilseadmete ühildumise eest Suzuki autode MirrorLink- ja/või Bluetooth-süsteemidega või nende riketest põhjustatud probleemide eest. Android Auto™ ja Apple CarPlay™ on eelseadistatud. Teenuse töötamine sõltub teenusepakkujast.

Tehnika

Ignise täielikult uus põhikonstruktsioon järgib Suzuki filosoofiat, mis tähendab püüdlemist suurema ökonoomsuse poole, selle nimel kaalu vähendades. Tänu kõrgtugeva terase kasutamisele on konstruktsioon väga kerge, ent samas jäik. Sellel on suur positiivne mõju nii Ignise sõiduomadustele kui ka turvalisusele.

 

Tänu tugevale konstruktsioonile on Ignis ka mugav, kuna müratase on madal ning tarindites pole liigset vibratsiooni või helisid. Heliisolatsioon on väga hoolikalt läbi mõeldud, sest sooviti, et auto oleks vaikne, ent mitte raske.

 

AllGrip Auto igaks aastaajaks

Tänu AllGrip Autole mõjutavad tee- ja ilmaolude muutused juhtimist vähem ning juht saab paremini sõidule keskenduda. AllGrip Auto on optimaalne nelikveosüsteem, mis pakub juhile meelerahu nii igapäevasõitudel kui ka libedatel teedel. Seadme viskosiduri abil kantakse jõud automaatselt üle tagaratastele, kui süsteem tuvastab, et esirataste haardumine kaob.

 

Libisemisvastane süsteem (ASR)

Süsteem võimaldab alustada sõitu sujuvalt ka libedal pinnal. Grip Controli süsteem jaotab libedatel teedel jõu sellele rattale / neile ratastele, mis korralikult haarduvad.

 

 

Dualjet bensiinimootor

Suzuki Ignise vabalthingav 1,2-liitrine mootor arendab võimsust 66 kW (90 hj) ja 120 Nm. Võimsusest piisab sõitmiseks täiesti, kuna auto tühimass on vaid 945 kilo. Ignise maksimaalseks kiiruseks lubatakse 165 km/h ja kiirendus 0-st 100 km/h toimub tehase sõnutsi 11,9 sekundiga. Kombineeritud kütusekulu on nelikveoga auto puhul väga mõistlik – 5 l/100 km ja CO2-heide vaid 114 g/km.

 

Tüüp: K12C

Silindrimaht: 1242 cm3

Surveaste: 12,5

Maksimaalne võimsus: 90 hj (66 kW) 6000 p/min

Maksimaalne pöördemoment: 120 Nm 4400 p/min

 

Uus vedrustus

Ignise vedrustuse projekteerimisel on suurt tähelepanu pööratud kergusele. Vedrustus pehmendab hästi tee ebatasasusi ja auto tundub kerge ning stabiilselt juhitav. Ignise jaoks konstrueeriti uus vedrustus, millel on ees MacPherson-vedrud. Taga on keerdvedrudega väändetala, millele neljarattaveoga mudeli puhul on lisatud pikitalad.

 

 

Nõlvaltstardiabi

Nõlvaltstardiabi süsteemiga on kallakult liikumise alustamine lihtne. See hoiab pidurid rakendatuna kahe sekundi jooksul, sellal kui juht jala piduripedaalilt gaasipedaalile tõstab.

 

 

Mägipidur

Järsul langusel hoiab mägipidur kiiruse kontrolli all, rakendades pidurid automaatselt. Nii saab juht keskenduda maastikule ja sõiduki juhtimisele.

Süsteem vähendab auto kiiruse u 10 km/h.

 

 

Väike pöörderaadius

Ignise pöörderaadius on ainult 4,7 m, tänu millele on sellega kerge sõita kitsastel tänavatel või parkimismajas. 18 cm kliirens võimaldab pääseda suvilasse ka siis, kui metsatee on halvas seisukorras.

 

Koju/sõidukini juhatavad tuled

Esituled põlevad veel 10 sekundit pärast seda, kui juht on autost väljunud. Kui kesklukustuse kaugjuhtimispuldiga avatakse auto uksed, süttivad esituled 10 sekundiks. Saatetuli valgustab teie teed sügiseses ning talvises hämaruses ja pimeduses.

 

Sulge

Loading ...