Ülevaade
Uue Swifti müük ei ole veel alanud. Täpsema teabe saamiseks võta ühendust Topautoga.
Swift 2024
Alates turule saabumisest 20 aastat tagasi on Suzuki Swift võitnud arvukalt auhindu ning sellest on saanud pikaajaline üleilmne lemmik kõigi nende seas, kes on otsinud endale stiilset ja sõidurõõmust pakatavat luukpäramudelit. Tänaseks on seda autot müüdud kogu maailmas juba rohkem kui 9 miljonit. Uuel Suzuki Swiftil on olemas kõik, mida ühelt väledalt linnaautolt oodata oskad. See on mugavalt väike südalinnasõitudeks ja piisavalt suur nädalavahetuse reisideks.
Vau-efektiga disainiklassika
Oma pilkupüüdva keredisainiga murrab uus Swift end lahti mineviku kujundustraditsioonidest, tõotades pakkuda puhast sõidunaudingut. Sellel on ovaalne musta värvi metallist iluvõre, ümarad õlajooned ja 16-tollised valuveljed, mille kohal lisavad dramaatilisust laienevad poritiivad.
Edumeelsed turva- ja sidelahendused
Uues Swiftis lisab sõiduohutust kahekordse tuvastustehnoloogiaga pidurdusabisüsteem ning uudne juhi jälgimissüsteem. Kaugtulede automaatlülitus, liiklusmärkide tuvastussüsteem, pimenurga jälgimismonitor ja tagurdamisel tuvastatud küljelt läheneva liikluse hoiatussüsteem kuuluvad põhivarustusse.
Suzuki telemaatikasüsteemi Suzuki Connect abil saad jälgida oma Swifti ja kasutada selle funktsioone telefoni teel. Saad näiteks vaadata, kuhu oma sõiduki parkisid, lukustada või avada selle uksed kaugjuhtimise teel, jälgida oma sõiduajalugu ning võtta vastu turvateateid, kui auto mootor on sinu teadmata käivitatud.
Jõudu lustimiseks jagub
Swiftil on värskelt välja töötatud 1,2-liitrine 3-silindriline bensiinimootor, mille kuni 40% soojuslik kasutegur (RON95) teeb sellest tõeliselt kütusesäästliku jõuallika. Lisaks on vähendatud nii kaalu kui ka heitkoguseid ning suurendatud pöördemomenti väikestel kiirustel, parandades sel moel reageerimisvõimet ja üldist suutlikkust. Sõiduk on varustatud 12 V kerghübriidsüsteemiga ning valikus on nii käsikäigukast (2WD, 4WD) kui ka CVT-automaatkäigukast (2WD).
Välimus
HÜBRIID DISAINISÕPRADELE
Tehnoloogia kohtub ikoonilise disainiga. Uus Suzuki Swift ühendab tänapäevase hübriidajami oma kauni dünaamilise kujuga.
Enesekindel ja eristuv väliskujundus
Musta värvi A- ja B-piilarid tekitavad mulje, nagu hõljuks auto katus õhus. Efektne küljejoon teeb selle eksimatult äratuntavaks: tüüpiline Swift, lihtsalt teistsugune. |
Esiosa disain
Ilmekas kärjemustriga must radiaatorivõre, sügavate vormidega esikaitseraud ja pilkupüüdvad L-kujulised LED-päevatuled kiirgavad enesekindlust kohe esimesest hetkest alates. |
Tagaosa disain
Kolmemõõtmelised kombineeritud tagatuled ja lai tagakaitseraud annavad uuele Swiftile stabiilse, ent samas vallatult mängulise ilme. |
Efektne külgvaade
Uue Swifti profiilile iseloomulikud musklis kontuurid ja katuse õhus hõljuv disain lisavad energilist kergustunnet. Põhivarustusse kuuluv katusespoiler vähendab õhutakistust.
Pildil kujutatud autol on poleeritud valuveljed, mis on saadaval ainult valikvarustusena.
KEREVÄRVID
Uue Swifti värvivalikusse kuulub üheksa ühe- ja neli kahetoonilist kerevärvi, sealhulgas uued toonid Frontier Blue Pearl Metallic ja Cool Yellow Metallic (pildil). Suzuki Swiftil on 16-tolliste valuvelgede ja 185/55R16 rehvidega rattad.
Karamellikomme meenutav värv
Kerevärvid Frontier Blue Pearl Metallic (sinine) ja Burning Red Pearl Metallic (punane) on eriti sügavad ja kirkad värvitoonid, mis sümboliseerivad Suzuki värvikvaliteedi uut ajastut. Need koosnevad kolmest eri kihist, andes tulemuseks väga rikkaliku tekstuuri ja tõeliselt küllastunud toonid. |
Siseruum
JUHIKESKSE KUJUNDUSEGA KOKPIT
Juhikoht, kus kõik vajalikud juhtseadmed ja lülitid on mugavalt käeulatuses, on ümbritsetud armatuurlaua ja esiuste kahetoonilise värvilahendusega, mis annab salongile sportliku ilme, et sõidule veelgi enam särtsu lisada.
Ergonoomilised esiistmed
Polsterdus esiistmete külgedel ja õlapiirkonnas lisab sõidumugavust ning annab istmetele sportautolikult dünaamilise ilme, mida rõhutab ka istmekatete geomeetriline muster. |
Pakiruum
Pakiruumi laadimisava on lai ja madal, et pagasi peale- ja mahalaadimine oleks võimalikult lihtne. Lisaks võimaldab kaheosaline (60:40) kokkuklapitav tagaistme seljatugi suurendada pakiruumi just nii palju, kui sul parajasti vaja. |
9-tollise ekraaniga helisüsteem
Helisüsteemi ekraan asub armatuurlaua keskel kõige kõrgemal kohal ning on kergelt juhi poole kaldu, et seda oleks mugav vaadata ja sõrmega puudutada. Ekraani seadeid saab vabalt muuta, et sellelt näiteks navigeerimisinfot või tagurduskaamera kujutist vaadata. Kõik need funktsioonid kuuluvad uue Swifti põhivarustusse.
Android Auto ja Apple CarPlay
Ühenda oma telefon autoga ja saad oma harjumuspäraseid rakendusi mugavalt edasi kasutada – näiteks Google Mapsi navigeerimiseks või Spotify’d muusika ja taskuhäälingute kuulamiseks. |
Hoia oma autoga ühendust kõikjalt
Suzuki Connect on nutitelefoni rakendus ja teenustepakett, mis võimaldab jälgida autot ka siis, kui viibid sellest kaugel eemal.
|
Kliimaseade
Swifti varustusse kuulub digitaalse juhtpaneeliga kliimaseade, millel on mitu erinevat käsitsi valitavat kütte- ja jahutusrežiimi. |
Salongi värvilahendus
Tehnika
JÕUDU LUSTIMISEKS JAGUB
Swifti suutlikkus on pilkupüüdva välimuse vääriline, muutes iga reisi kaasahaaravaks ja põnevaks uueks seikluseks. Pole vahet, kas kasutad seda igapäevasõitudeks tööle ja koju, poes käimiseks, nädalavahetuste minipuhkusteks või rahulikeks pikamaareisideks – Swift pakub sõidukogemust, mis paneb sind kannatamatult juba tagasi teele ihkama.
Mootor
Swifti uut 1,2-liitrist bensiinimootorit iseloomustab suurepärane kütusesäästlikkus ja muljetavaldav pöördemoment madalatel pööretel, mis tagab kiire reageerimise ja hea kiirenduse. |
12 V kerghübriidsüsteem
Keskkonnamõju vähendamiseks teeb mootor uues Swiftis koostööd 12 V kerghübriidsüsteemiga. See muundab aeglustamisel vabaneva kineetilise energia elektrienergiaks ja salvestab selle liitiumioonakusse ning integreeritud käiviti-generaator toetab mootorit kiirendamisel, aidates vähendada kütusekulu.
Nelikveosüsteem All Grip Auto
Suzuki Swifti automaatne nelikveosüsteem hakkab tööle, kui auto esirataste veojõud halva haardumise tõttu kaob. Tuvastades esirataste libisemise, kannab süsteemi vedeliksidur pöördemomendi automaatselt üle tagaratastele, et libedates teeoludes otsekohe veojõudu suurendada. Nelikveosüsteem on saadaval ainult koos 5-käigulise käsikäigukastiga. |
Käigukast
Swifti 5-käiguline käsikäigukast vähendab kütusekulu ja parandab jõuülekannet tänu ülekandesuhtele, mida on spetsiaalselt optimeeritud vastavalt mootori ja jõuülekandesüsteemi tehnilistele parameetritele. Käiguvahetus on sujuv ja kiire ning käigu sisselülitamiseks piisab vaid kergest puudutusest. Automaatkäigukasti mugavust eelistavate autojuhtide jaoks on Swift saadaval ka variaatorkäigukastiga (CVT). |
HEARTECT-platvorm
Sujuvalt kaarduv raam suurendab kerepõhja jäikust, luues kindla vundamendi auto suurepärasele sooritusvõimele. Lisaks parandab see sõitjate ohutust kokkupõrke korral, hajutades tõhusalt löögienergiat.
Ohutus
EESRINDLIK TURVAVARUSTUS TAGAB MEELERAHU
Sõitmine pakub veelgi enam rõõmu, kui tead, et sina ja kõik sinu kaasreisijad on kindlalt kaitstud kõige edumeelsemate turva- ja juhiabisüsteemide poolt. Uuel Swiftil on neid küllaga ning need töötavad lakkamatult nii ööl kui päeval, et aidata sul alati valvsana püsida ja ohutult oma sihtkohta jõuda.
Kaamerate ja andurite võime tuvastada takistusi, sõiduradu ja liiklusmärke on piiratud. Palun ära looda üksnes auto süsteemide peale. Sõida alati ohutult. Pikivahe sõidukite vahel varieerub sõltuvalt sõiduki kiirusest.
Radari ja kaameraga pidurdusabisüsteem IISüsteem kasutab otse või diagonaalselt auto ees asuvate sõidukite, jalgrataste ja jalakäijate tuvastamiseks millimeeterlaineradarit ja monokulaarkaamerat. Kokkupõrkeohu tuvastamisel annab süsteem sellest juhile märku nähtavate ja kuuldavate hoiatustega. Kui juht pidurdab liiga nõrgalt, suurendab süsteem automaatselt pidurdusjõudu, aidates liikumist otsekohe aeglustada. |
Isekohanduv kiirushoidikKui lülitad isekohanduva kiirushoidiku sõidu ajal roolil asuva lülitiga sisse, hakkab süsteem mõõtma kaugust ees liikuva sõidukini, kasutades millimeeterlaineradarit ja monokulaarkaamerat. Kui oled soovitud pikivahe kindlaks määranud, kiirendab või aeglustab süsteem selle hoidmiseks automaatselt. CVT-käigukastiga mudelites lülitub isekohanduv kiirushoidik välja, kui auto peatub. Käsikäigukastiga mudelites lülitub isekohanduv kiirushoidik välja, kui auto liigub kiirusega umbes 30 km/h või alla selle. |
Kaugtulede automaatlülitusKui esituled on lülitatud kaugtuledele ja süsteem tuvastab eespool vastutuleva või samas suunas liikuva sõiduki või auto jõuab hästi valgustatud piirkonda, lülituvad esituled automaatselt ümber lähituledele. Süsteem töötab ainult kiirustel üle 40 km/h. |
Liiklusmärkide tuvastussüsteemTuvastatud liiklusmärkide kujutisi näidatakse infoekraanil. Piirkiiruse ületamisel hakkavad kiirusepiiranguga märkide kujutised vilkuma ning juhul, kui kiirust ikka ei vähendata, kostab lisaks ka hoiatussignaal. |
Pimenurga jälgimismonitorKasutades tagumisse kaitserauda paigaldatud millimeeterlaineradariga andureid, tuvastab pimenurga jälgimismonitor auto mõlemal küljel nn pimedas nurgas asuvaid või sinna sisenevaid sõidukeid. Kui süsteem märkab pimenurgas sõidukit, süttib tuvastatud sõiduki poolses küljepeeglis hoiatav sümbol. Kui juht lülitab samal küljel suunatuled sisse, hakkab sümbol peeglis vilkuma ja kostab hoiatussignaal. |
Tagurdamisel tuvastatud küljelt läheneva liikluse hoiatussüsteemSee sõiduohutust lisav süsteem kasutab millimeeterlaineradariga andureid, et parkimiskohalt või garaažist välja tagurdades vasakult või paremalt lähenevaid sõidukeid tuvastada ja juhti nende eest hoiatada. |
Juhi jälgimissüsteem
Ekraani kõrvale paigaldatud kaamera jälgib juhi nägu: silmade avamist ja sulgemist ning pilgu ja näo suunda. Kui süsteem tuvastab, et juht on jäänud uniseks või kaotanud tähelepanu, kostab hoiatussignaal ja infoekraanile ilmub hoiatav teade.