Topauto  »  Uued autod  »  Suzuki  »  Suzuki Swift
4drive

AllGrip Auto nelikveosüsteem

Disain

Moodne ja stiilne väikeauto

Tehnoloogia

Smart Audio süsteem

Mugavus

Ruumikas salong

Ülevaade

Suzuki Swift - stiilse välimusega väikeauto

 

Suzuki Swift 4×4 on oma nelikveoga alati teistest ees. Standardvarustuses on juba kõik, mida eeldad tänapäevasest autost: LED- ja udutuled, suur puuteekraan, lülitid roolil, tagurduskaamera, USB- ja Bluetooth-ühenduvus.

 

Kui eelistad oma valikutes alati midagi uut ja värsket, siis viieukseline Suzuki Swift on just sinu jaoks!

 

Suzuki Swift salong

 

 

Lihtsalt stiilne

 

Suzuki Swift on tõestus sellest, et ka väikeauto võib olla moodne. Sisekujunduses valitsevale stiilsele mustale lisavad särtsu hõbedased detailid. Iga element juhikohal on loodud selleks, et sõit oleks lihtne ja nauditav. Armatuurlaual on selged mõõdikud ja vedelkristallekraan, millelt näed mh kütusekulu ja teepikkust, mida saad paagis oleva kütusekogusega veel läbida. Pimedas pääseb mõjule näidikuploki stiilne valgustus.

 

Suzuki Swifti moodne ja funktsionaalne armatuurlaud.

 

 

Suurepärase varustusega

 

  • Suzuki Smart Audio süsteemi suurelt seitsmetolliselt puutetundlikult ekraanilt on lihtne valida muusikat, videosid, juhtida MirrorLink™-i, Apple CarPlay™ ja Android Auto™-ga ühilduvat mobiiltelefoni*, raadiot, mp3, USB-d ja Bluetoothi.
  • MirrorLink™-i või Apple CarPlay™-ga ühilduv mobiiltelefon ühendatakse USB-kaabli abil, misjärel saab telefoni rakendusi kasutada auto puuteekraani kaudu*.
  • Tagurduskaamera -Tänu põhivarustusse kuuluvale tagurduskaamerale on parkimine lihtne ja ohutu, kuna tagurduskaamera pilt näitab ka alasid, mida tahavaatepeeglitest näha ei ole.
  • Navigeerimine - Suzuki Smart Audio juurde on saadaval navigatsioonisüsteem.

 

 

Suzuki Swifti kokkuklapitavad tagaistmedRuumikas salong


Kuigi Suzuki Swift on väljastpoolt ehtne väikeauto, jätkub siin küllaga ruumi nii autojuhile kui ka kaassõitjatele. Tänu pikale teljevahele ja esiistmete uudsele disainile on õnnestunud teha lisaruumi tagaistujatele, kes võivad nüüd mugavamat istumisasendit nautida. Mitme leidliku lahendusega saab vajaduse korral suurendada auto pagasimahtu.

Swifti suurim uuendus puudutab pakiruumi, mille maht on 265 liitrit. Kui ebasümmeetriliselt (60 : 40) jaotatud tagaiste hoopiski ära võtta, kasvab pagasiruumi maht tervelt 947 liitrini.

 

 

 

Nüüdisaegne bensiinimootor DUALJET

 

Suzuki Swifti mootoriks on uus 1,2-liitrine bensiinimootor DUALJET, mis arendab 66 kW (90 hj) ja mille suurim pöördemoment on 120 Nm. Võimsust seega jagub, on ju auto tühimass alla 1000 kg. Mootoris on alati kaks pihustit silindri kohta, tänu millele on kütusekulu ja CO2-heitmed minimaalsed. Keskmine kütusekulu on vaid 4,9 l/100 km ja CO2-heitmeid 110 g/km.

 

 

AllGrip Auto nelikveosüsteem

 

Suzuki Swifti põhivarustuses on alati AllGrip Auto nelikveosüsteem. Heade teeolude puhul sõidab Swift vaid esiveoga – nõnda vähendatakse kütusekulu. Kui aga esi- ja tagarataste vahel tekib pöörlemiskiiruste erinevus, hakkab AllGrip Auto kohe kandma vedu üle ka tagaratastele.

 

 

Uue põlvkonna põhikonstruktsioon ja kere

 

Suzuki Swifti uus põhikonstruktsioon on välja töötatud äärmiselt hoolikalt. Uue põhikonstruktsiooni nurgakivi on kaarjas alusraam, mis vajab tunduvalt vähem tugevdusi ja hajutab paremini kokkupõrkeenergiat. Selle kaalu on vähendatud umbes 30 kg võrra võrreldes eelmise mudeliga.

Suzuki Swifti uuenenud põhikonstruktsioon ja kere

 

Kere valmistamisel on kasutatud kolm korda rohkem ultratugevat terast ja kaks korda rohkem ülitugevat terast kui eelmise Swifti puhul. Tänu sellele on kere eelmisest mudelist 40 kg kergem. Kere jäikust on suurendatud uudse disaini ja konstruktsiooni abil.

 

 

Uue konstruktsiooniga vedrustus

 

Suzuki Swifti uue põhikonstruktsiooniga on ühendatud uus, kergem vedrustussüsteem, mille puhul on säilinud Swiftile iseloomulikud hea juhitavus ja sõiduomadused. Ees paikneva MacPhersoni vedruvarda detailid on disainitud uuesti, näiteks on põikstabilisaator eelmisest lühem ja seest õõnes, esisild on kergem ja jäigem. Taga olev tugikonstruktsioon on samuti uuesti disainitud. Näiteks põiktala ja õõtshoovad on kerguse ja jäikuse suurendamiseks ümber tehtud. Swifti puhul on vedrustus alati optimeeritud esi- ja nelikveoliste mudelite jaoks eraldi.

Swift Hybrid

Suzuki Swift - soodsaim 4x4 hübriid Eestis

 

SUZUKI SWIFT 4×4 HYBRID

Suzuki Swift on nüüd saadaval ka hübriidina, millel on oma klassi parim varustus. Swift Hybrid pakub rohkem mugavust ja turvalisust. Autol on 1,2-liitrine Dualjet-mootor, Allgrip Auto nelikveosüsteem ja viiekäiguline manuaalkäigukast.

 

Suzuki hübriidsüsteem SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) abistab mootorit kerge ja kompaktse integreeritud startermootori-generaatoriga (ISG), millel on ka elektrimootori funktsioon ja äärmiselt tõhus liitiumioonaku, mis pakub märkimisväärset suutlikkust laadimisel ja elektrivarustusel. Tegemist on väikeautole optimaalse hübriidsüsteemiga, suurepärase tasakaaluga kütusekulu ja ruumisäästlikkuse vahel. Hübriidsüsteemi võimsus on 2,3 kW, suurim pöördemoment 50 Nm. Nelikveolise Swift Hybridi keskmine kütusekulu on kõigest 4,5 l / 100 km ja CO2 heiteid vaid 101 g/km.

 

Vaata tehnilisi andmeid siit

 

 

Suzuki Swift Hybrid on oma hinnaklassis parima varustusega. Standardis on LED-esituled, -päevasõidutuled ja -tagatuled; kaugtulede automaatlülitus ning udutuled. Nahkkattega kolme kodaraga rooli ergonoomiliste lülititega saab juhtida helisüsteemi, mobiiltelefoni, kohanduvat püsikiirushoidikut ja kiirusepiirikut käsi multifunktsionaalselt roolilt tõstmata. Lisaks on Swiftil elektriaknad ees ja taga, võtmevaba käivitamine ja 16“ valuveljed.

 

Navigatsiooniseade ja tagurduskaamera

7" puutetundlik ekraan võimaldab intuitiivselt juhtida multimeedia võimalusi – valida muusikat, juhtida navigatsioonisüsteemi ning vabakäesüsteemi ja nutitelefoni ühenduvusi. Funktsioone saab juhtida nelja peamise töörežiimi kaudu: "Kuulamine", "Helistamine", "Juhtimine" ja "Ühendus". Nutitelefoni ühenduvusega Display Audio ühildub eelnevalt paigaldatud Apple CarPlay, Android AutoTM ja MirrorLinkTM-i rakendustega. Ühendades USB-kaabliga oma iPhone’i, võimaldab Apple CarPlay helistamist, ligipääsu muusikale, võtta vastu ja saata sõnumeid – seda nii häälkäsklustena kui ka puutetundliku ekraani kaudu. Navigatsioonisüsteem aitab sõita seni käimata kohtadesse ilma, et peaks muretsema parkimise pärast. Tagurduskaamera aitab parkida ka väikseimates parkimiskohtades.

 

Vaata varustuse andmeid siit

 

TURVALISUS TÕSTAB ENESEKINDLUST

Kohanduv püsikiirushoidik

Kohanduv püsikiirushoidik kasutab millimeeterlainel töötavat radarit, mis hindab ja hoiab eessõitjaga automaatselt eelnevalt seadistatud kolme erineva pikkusega pikivahet*. Kui ees ei ole teist sõidukit, hoiab auto juhi valitud kiirust (vahemikus 40 kuni 160 km/h). * Pikivahe sõltub auto kiirusest.

 

1. Püsikiiruse juhtimine

Vali soovitud kiirus, kui ees ei ole teisi sõidukeid.

 

 

2. Aeglustamise juhtimine

Kui ees on aeglasem sõiduk, vähendab su auto kiirust, et sõitmine oleks turvaline.

 

 

3. Kiirendamise juhtimine

Kui ees on aeglasem sõiduk ja vahetad sõidurada, kiirendab su auto automaatselt varem valitud püsikiiruseni.

 

 

Jalakäija tuvastusega laupkokkupõrke vältimise abi

See põhivarustuses olev funktsioon kasutab kaamerat ja esiklaasi laserandurit teiste sõidukite ja jalakäijate tuvastamiseks ning hoiatab kokkupõrkeohu eest. Juhi äkkpidurduse korral suurendab süsteem ratastele mõjuvat pidurdusjõudu. Kui süsteem ise hindab kokkupõrke vältimatuks, pidurdab hädapidurivõimendi sõidukit automaatselt.

 

1. Hoiatus

Kui süsteem hindab võimalikuks kokkupõrke eesoleva takistusega, kõlab helisignaal ning multifunktsionaalsele näidikule kuvatakse hoiatusmärguanne. Süsteem tuvastab liikumatud objektid, kui auto kiirus on 5–80 km/h, ning liikuvad objektid, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.

 

 

2. Pidurdusassistent

Suure kokkupõrkeohu korral eesoleva takistusega ning järsul ja tugeval piduripedaalile vajutamisel rakendub pidurdusassistent, mis suurendab pidurdusjõudu. Süsteem rakendub, kui auto kiirus on suurem kui 5 km/h.

 

 

3. Automaatne pidurdamine

Kui kokkupõrke oht eesoleva takistusega suureneb veelgi, rakendab süsteem jõulist automaatset pidurdamist, et kokkupõrget ära hoida või selle toimumisel vähendada tagajärgi. Süsteem suudab pidurdada liikumatute objektideni, kui auto kiirus on 5–30 km/h ning liikuvate objektideni, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.

 

 

Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem

Kiirusel 60 km/h või enam rakenduv sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem hoiatab juhti kuvatava hoiatusmärguande ja rooli vibreerimisega.

 

Tähelepanu hoiatussüsteem

Kiirusel 60 km/h või enam annab süsteem hoiatuse helisignaali ja hoiatusteatega, kui see on juhi sõidustiili analüüsides tuvastanud auto „vänderdamise“ juhi väsimuse tõttu.

 

Kaugtulede automaatlülituse süsteem

Kiirusel 40 km/h või enam rakenduv kaugtulede automaatlülituse süsteem vahetab lähituled kaugtuledeks ja vastupidi sõltuvalt teistest sõidukitest ja ümbritsevast valgusest.

 

 

SELGED JA STIILSED MÕÕDIKUD

Siidise viimistlusega kroomäärised kaunistavad kahte peamist kellakujulist näidikut, kus rõhutatult vahelduvad punane ja valge värvitoon. Selge ja sportliku kujundusega mõõdikud näitavad ka jahutusvedeliku temperatuuri ja kütusetaset ning sedagi ümmarguste kellakujuliste näidikutena. Kaasaegne 4,2“ TFT LCD-ekraan näidikuteploki keskel informeerib juhti täpselt ja arusaadavalt auto käitumisest ja kasutusest, nagu näiteks külg- ja pikikiirendus, mootori võimsus ja pöördemoment, kiirendus- ja pidurdusjõud.

 

Sulge

Loading ...