est
est rus
Topauto

Suzuki Swift

Mudeli sisukaart
  Soovin proovisõitu
  Soovin hinnapakkumist

Kiire ja metsik väikeauto!

Suzuki Swift - stiilse välimusega väikeauto

 

Suzuki Swift 4×4 on oma nelikveoga alati teistest ees. Standardvarustuses on juba kõik, mida eeldad tänapäevasest autost: LED- ja udutuled, suur puuteekraan, lülitid roolil, tagurduskaamera, USB- ja Bluetooth-ühenduvus.

 

Kui eelistad oma valikutes alati midagi uut ja värsket, siis viieukseline Suzuki Swift on just sinu jaoks!

 

Suzuki Swift salong

 

 

Lihtsalt stiilne

 

Suzuki Swift on tõestus sellest, et ka väikeauto võib olla moodne. Sisekujunduses valitsevale stiilsele mustale lisavad särtsu hõbedased detailid. Iga element juhikohal on loodud selleks, et sõit oleks lihtne ja nauditav. Armatuurlaual on selged mõõdikud ja vedelkristallekraan, millelt näed mh kütusekulu ja teepikkust, mida saad paagis oleva kütusekogusega veel läbida. Pimedas pääseb mõjule näidikuploki stiilne valgustus.

 

Suzuki Swifti moodne ja funktsionaalne armatuurlaud.

 

 

Suurepärase varustusega

 

  • Suzuki Smart Audio süsteemi suurelt seitsmetolliselt puutetundlikult ekraanilt on lihtne valida muusikat, videosid, juhtida MirrorLink™-i, Apple CarPlay™ ja Android Auto™-ga ühilduvat mobiiltelefoni*, raadiot, mp3, USB-d ja Bluetoothi.
  • MirrorLink™-i või Apple CarPlay™-ga ühilduv mobiiltelefon ühendatakse USB-kaabli abil, misjärel saab telefoni rakendusi kasutada auto puuteekraani kaudu*.
  • Tagurduskaamera -Tänu põhivarustusse kuuluvale tagurduskaamerale on parkimine lihtne ja ohutu, kuna tagurduskaamera pilt näitab ka alasid, mida tahavaatepeeglitest näha ei ole.
  • Navigeerimine - Suzuki Smart Audio juurde on saadaval navigatsioonisüsteem.

 

 

Suzuki Swifti kokkuklapitavad tagaistmedRuumikas salong


Kuigi Suzuki Swift on väljastpoolt ehtne väikeauto, jätkub siin küllaga ruumi nii autojuhile kui ka kaassõitjatele. Tänu pikale teljevahele ja esiistmete uudsele disainile on õnnestunud teha lisaruumi tagaistujatele, kes võivad nüüd mugavamat istumisasendit nautida. Mitme leidliku lahendusega saab vajaduse korral suurendada auto pagasimahtu.

Swifti suurim uuendus puudutab pakiruumi, mille maht on 265 liitrit. Kui ebasümmeetriliselt (60 : 40) jaotatud tagaiste hoopiski ära võtta, kasvab pagasiruumi maht tervelt 947 liitrini.

 

 

 

Nüüdisaegne bensiinimootor DUALJET

 

Suzuki Swifti mootoriks on uus 1,2-liitrine bensiinimootor DUALJET, mis arendab 66 kW (90 hj) ja mille suurim pöördemoment on 120 Nm. Võimsust seega jagub, on ju auto tühimass alla 1000 kg. Mootoris on alati kaks pihustit silindri kohta, tänu millele on kütusekulu ja CO2-heitmed minimaalsed. Keskmine kütusekulu on vaid 4,9 l/100 km ja CO2-heitmeid 110 g/km.

 

 

AllGrip Auto nelikveosüsteem

 

Suzuki Swifti põhivarustuses on alati AllGrip Auto nelikveosüsteem. Heade teeolude puhul sõidab Swift vaid esiveoga – nõnda vähendatakse kütusekulu. Kui aga esi- ja tagarataste vahel tekib pöörlemiskiiruste erinevus, hakkab AllGrip Auto kohe kandma vedu üle ka tagaratastele.

 

 

Uue põlvkonna põhikonstruktsioon ja kere

 

Suzuki Swifti uus põhikonstruktsioon on välja töötatud äärmiselt hoolikalt. Uue põhikonstruktsiooni nurgakivi on kaarjas alusraam, mis vajab tunduvalt vähem tugevdusi ja hajutab paremini kokkupõrkeenergiat. Selle kaalu on vähendatud umbes 30 kg võrra võrreldes eelmise mudeliga.

Suzuki Swifti uuenenud põhikonstruktsioon ja kere

 

Kere valmistamisel on kasutatud kolm korda rohkem ultratugevat terast ja kaks korda rohkem ülitugevat terast kui eelmise Swifti puhul. Tänu sellele on kere eelmisest mudelist 40 kg kergem. Kere jäikust on suurendatud uudse disaini ja konstruktsiooni abil.

 

 

Uue konstruktsiooniga vedrustus

 

Suzuki Swifti uue põhikonstruktsiooniga on ühendatud uus, kergem vedrustussüsteem, mille puhul on säilinud Swiftile iseloomulikud hea juhitavus ja sõiduomadused. Ees paikneva MacPhersoni vedruvarda detailid on disainitud uuesti, näiteks on põikstabilisaator eelmisest lühem ja seest õõnes, esisild on kergem ja jäigem. Taga olev tugikonstruktsioon on samuti uuesti disainitud. Näiteks põiktala ja õõtshoovad on kerguse ja jäikuse suurendamiseks ümber tehtud. Swifti puhul on vedrustus alati optimeeritud esi- ja nelikveoliste mudelite jaoks eraldi.