SsangYong Tivoli diiselversioon võitis Energiavõitja auhinna

  • Diisemootoriga Tivoli võitis Korea tarbijate liidu ning kaubandus-, tööstus- ja energeetikaministeeriumi (MOTIE) poolt välja antava Energiavõitja auhinna.
  • Tunnustusena konkurentsivõime eest mitmes eri valdkonnas pälvis Tivoli ka Ergonoomilise Disaini auhinna ja Aasta Auto tiitli.

SsangYong Motor (tegevjuht Johng-sik Choi; www.smotor.com/en) teatas, et nende uus diiselmootoriga mudel Tivoli võitis oma erakordse säästlikkuse ja keskkonnasõbralikkuse eest Energiavõitja auhinna (Energy Winner Award).

 

Järjekorras juba üheksateistkümnes Energiavõitja auhindade jagamise tseremoonia viidi läbi Sŏulis Samsung-dongis COEX-messikeskuses ning üritusest võtsid mootorite ja jõuülekandesüsteemide osakonna juhataja Byung-du Mini eestvedamisel osa mitmed ettevõtte esindajad. Tivoli diiselversioon, mis pälvis auhinna CO₂-heitmete vähendamise eest oma edumeelsete tehnoloogiate abil, oli COEX-messikeskuses kõigile vaatamiseks väljas 24. juulil.

 

Energiavõitja auhinda annavad ühiselt välja Korea tarbijate liit (Consumers Korea) ning kaubandus-, tööstus- ja energeetikaministeerium (MOTIE) ning selle väljaandmist toetab Aasia ja Vaikse ookeani majandus- ja sotsiaalkomisjon (UNESCAP), tehes seda juba 19ndat aastat järjest. Auhinnaga tunnustatakse ettevõtteid ja organisatsioone, kes püüavad pidevate tehniliste uuenduste abil suurendada energia kokkuhoidu erinevates sektorites, sh transpordi-, elektroonika-, ehitussektoris jm.

 

Koos oma e-XDi160-diiselmootori ja Aisini käigukastiga vastab Tivoli täielikult Euro6 saastenormidele, kulutades kütust vaid 6,5 l/100 km (kaherattaveoline automaatkäigukastiga mudel, vastavalt Korea standardile) ning tekitades CO₂-heitmeid 128 g/km. Tivoli on täidetud mitmete eesrindlike tehnoloogiatega, mille hulka kuuluvad näiteks nutikas energiasüsteem, muutuva töömahuga õlipump ning ülitõhus turbolaaduri süsteem.

 

 

Euro6 nõuetele vastav diiselmootor e-XDi160 pakub suurepäraseid sõiduomadusi ja väikest kütusekulu, saavutades maksimaalse pöördemomendi juba madalas-keskmises kiirusevahemikus 1500–2500 p/min. Kõrgemas kiirusevahemikus 3400–4000 p/min püsib mootori võimsus ühtlasena, pakkudes säästliku kütusetabimise juures tõelist sõidurõõmu.

 

Alates mudeli lansseerimisest selle aasta jaanuaris on Tivolit 2015. aasta esimesel poolaastal koduturul müüdud juba 27 000 tükki ning diiselversiooni lisamisega loodetakse anda veel üks lisaimpulss Tivoli juhtpositsiooni kindlustamiseks kompaktsete linnamaasturite turul.

 

Samal ajal on Tivolit tunnustatud ka tipptasemel kvaliteedi eest ning auhinnatud mitmete mainekate tiitlitega: Tivoli võitis 15ndal Ergonoomilise Disaini auhindade jagamisel oma poolkorvistmete eest väärika peaauhinna ning valiti SK Encari ja mitme meediaväljaande poolt hiljuti läbi viidud küsitluse põhjal esimese poolaasta parimaks autoks.

Закрыть

Loading ...
Наш сайт использует файлы cookie. Используя сайт, вы соглашаетесь на использование файлов cookie. Смотрите далее
Закрыть
Закрыть