Topauto avas täna Tallinnas drive-in müügisalongi

Seoses Vabariigi valitsuse kehtestatud piirangutega jätkab Topauto Tallinnas automüüki ja proovisõite välitingimustes viisil, et järgitakse kehtestatud 2+2 reeglit. Samuti jätkab ettevõte hooldusteenuse pakkumist. 

Topauto salongi ette loodud drive-in alal on võimalik endiselt uusi automudeleid uudistada, proovisõite teha ning soovi korral ka ostutehing sõlmida. Kõik proovisõiduautod on hoolikalt desinfitseeritud ning ettevõte jälgib hoolega 2+2 reegli täitmist. 

 

„Juba eelmisel kevadel pakkusime klientidele kontaktivaba proovisõidu ja autohoolduse võimalust ning jätkame sarnaselt ka nüüd, et inimestel oleks võimalik turvaliselt oma igapäevased autodega seotud toimingud läbi viia,“ ütles Topauto juhatuse esimees Janel Sell. „Uuendusena oleme viinud autod salongist välja ning tekitanud maja ette drive-in väliala.“ 

 

Proovisõidud soovitab Sell virtuaalselt või telefoni teel ette broneerida, ent kohapeal on müügikonsultandi näol tugi olemas ning klient saab kõikidele oma küsimustele vastuse. 

 

„Paigaldasime autodesse telefonid, et konsultant saaks Topautosse tulnud kliendiga kontaktivabalt suhelda, talle sõidukite omadusi tutvustada ning vajadusel ka proovisõitu assisteerida,“ selgitas Sell. 

 

Ka autoostu protsess käib 2+2 reeglit järgides ning vajalikud paberid vormistatakse müügikonsultandi abiga välialal. Soovi korral on Topautos ostutehing võimalik läbi viia täiesti kontaktivabalt ja virtuaalselt.  

 

„Müügikonsultandid saavad kliendile huvipakkuva auto kohta saata tutvustusvideo, näidata detailselt kõike, mis klienti huvitab ning ostu korral toimetame auto tasuta kliendile ükskõik millisesse Eestimaa nurka,“ ütles Sell. 

 

Samuti jätkab uutes tingimustes tegutsemist autode järelteenindus ning 2+2 reegli paremaks järgimiseks on tööde vastuvõtt üle viidud avaramasse ruumi, kus on võimalik inimesi rohkem hajutada. 

 

„Inimesed, kellel on planeeritud märtsikuusse rehvivahetus, õlivahetus, kevadine autohooldus või remont, ei pea oma plaane muutma, vaid võivad südamerahuga oma sõiduki meile tuua ning kõik vajalikud tegevused saavad tehtud,“ lubas Sell.  

 

Järelteeninduse saamiseks võib klient lisaks tavapärasele hooldusesse tuleku asemel jätta oma auto võtmed kontaktivabalt Topauto postkasti. Kui autotehnikud on sõiduki üle vaadanud, saadavad nad Superservice Triage teenuse kaudu kliendile e-kirjaga kirjeldused ja fotod vajalikest töödest ning eeldatava maksumuse. Kui inimene on tööd virtuaalselt aktsepteerinud, tehakse need ära ning klient saab peagi oma sõiduki kätte. 

Topauto Drive-in ala
Закрыть

Loading ...
Наш сайт использует файлы cookie. Используя сайт, вы соглашаетесь на использование файлов cookie. Смотрите далее
Закрыть
Закрыть