Topauto  »  Topautost  »  Uudised

CUPRA DarkRebel maailma esmaesitlus Müncheni autonäitusel

CUPRA DarkRebel ideeautolt on katted maha tõmmatud. See on sportauto, mis nihutab disaini ja soorituse piire ning esitab küsimuse, kuidas siis ikkagi autosid tulevikus ette kujutatakse ja luuakse. See on esimene füüsilise vormi saanud auto, mis on loodud CUPRA virtuaalses ruumis ja mõeldud järgmistele autojuhtide põlvkondadele.

CUPRA DarkRebel näituseautot aitasid kujustada enam kui 270 000 spetsiaalses konfiguraatoris oma panuse andnud fänni, nende seas mitmed brändisaadikud nagu FC Barcelona mängijad Alexia Putellas, Marc ter Stegen ja näitleja Daniel Brühl. Veebipõhisest Hyper Configuratorist kogutud andmed kanti edasi CUPRA DarkRebel ideeauto lõplikku disaini, mis kanti virtuaalsest maailmast üle reaalsesse maailma, tuues auto füüsilisel kujul avalikkuse ette Münchenis IAA autonäitusel.

 

CUPRA DarkRebel küljevaade

 

Tulemuseks on 100% elektriline kaheistmeline sportauto, millel on shooting brake kere, peegeldades CUPRA margi kirglikkust ja mässumeelset mõtteviisi. DarkRebel tipptasemel väliskujundust rõhutavad auto mõõtmed: pikkus 4,5 meetrit, laius 2,2 meetrit ja kõrgus 1,3 meetrit.

 

Eksklusiivne interjöör

 

Sõitjateruumi meisterliku viimistluse võtmeelement on kesktelg oma asümmeetriliste vormide, kerguse ja skulptuurse välimusega. Toodetud kasutades kõige uuemat 3D-metallitrüki tehnoloogiat, tagab see konstruktsiooni maksimaalse kerguse, tõustes istmete juurest ja küünitades ettepoole juhti justkui oma embusse haarates.

 

CUPRA DarkRebel interjöör ja rool

 

Üks CUPRA DarkRebeli peategelasi on rool, mis ühendab endas võidusõidumaailmast pärit geomeetria mängudemaailma interaktiivsusega. Käed sobituvad ideaalselt ergonoomikaga ja juht tunneb juba esimesest liikumishetkest auto võimsust ja juhitavuse kergust.

 

Olukorda sõitjateruumis jälgib termokaamera ning nutikas kliimaseade reguleerib vastavalt temperatuuri ja õhuvoolu, kusjuures õhk väljub tuuleklaasi all asuvate avade kaudu.

 

Unikaalne teekond

 

CUPRA DarkRebel pakub tipptasemel kasutajakogemuse (UX) ja kasutajaliidese (UI) disaini. Võttes omaks CUPRA eristuva mõtteviisi ja digitaalse DNA, defineerib CUPRA DarkRebel uuesti autotööstuse kogemuse, ühendades sujuvalt füüsilise ja digitaalse maailma.

 

CUPRA DarkRebeli UX/UI teekond pakub kolme ainulaadset kogemust.

 

Exponential Square võimendab kogemust kaasaegses digitaalses kokpitis läbi tulevikulise graafika ja 3D kohandatava avatari, mis teeb kogemuse inimlähedaseks. Teiseks, Exponential Cube võimaldab sõidukil rakendada oma võidusõidu DNA-d, pakkudes elektrifitseeritud sõidukogemust, mis on inspireeritud tippsooritusega võidusõiduautodest ja mängudemaailmast: reaalajas ringrajal positsioneerimine, ringiaegade mõõtmine ja sooritusandmed. Kolmandaks, Exponential Infinite seikleb ühendatud mobiilsuse kaardistamata territooriumile. Kui auto on pargitud ja laeb, saavad kasutajad siseneda oma ekraanil virtuaalsesse maailma Metahype’i - CUPRA ruum metaversumis.

 

CUPRA DarkRebel ideeautot esitleti Volkswageni kontserniõhtul ja see on avalikkusele nähtav CUPRA avalikus ruumis IAA Mobility 2023 messil Münchenis, Saksamaal (4.–10. september).

 

CUPRA DarkRebel ideeauto CUPRA DarkRebel tagantvaade

 

Erakordne aasta

 

2023. aastal on CUPRA teinud autotööstuses muljetavaldavaid edusamme, tarnides praeguseks üle maailma kokku 150 000 autot, mis on märkimisväärne 60% kasv võrreldes eelmise aasta sama ajaga. Statistika kinnitab, et CUPRA on üks Euroopa kiiremini kasvav automark. CUPRA edu tipphetk avalikustati Münchenis IAA autonäitusel 2023, kus mark tõi avalikkuse ette ka oma plaanid minna Põhja-Ameerika turule, mis on margi globaliseerumisstrateegia võtmeosa.

 

See kasvutempo on oluliselt parandanud emaettevõtte SEAT S.A. finatstulemusi. SEAT S.A. teatas 2023. aasta esimesel poolaastal rekordilistest majandustulemustest. Ettevõtte ärikasum ulatus 371 miljoni euroni. Lisaks tõusis müügitulu 5,0%ni, mis on märkimisväärne paranemine 2022. aasta esimese poole –1,8%lt. Nende tugevate tulemuste oluliseks tõukejõuks on olnud oma segmendis enimmüüdud mudeli CUPRA Formentori jätkuv edu, samuti ka täiselektrilise CUPRA Borni edu, mille müük on 2023. aastal kahekordistunud. Alates CUPRA loomisest on mark müünud rohkem kui 400 000 sõidukit, millest ainuüksi 2023. aasta esimese poole tulemus moodustas üle 25% kogumüügist.

Sulge

Loading ...
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Kasutades veebilehte, nõustute küpsiste kasutamisega. Vaata täpsemalt
Sulge
Sulge