Avatud enamaks. Kohal juba 2024. aasta suvel

 

Piltidel on näha prototüüp, mida veel ei müüda. Teatud funktsioonid, värvid, materjalid, lisavarustus ja spetsifikatsioonid võivad tootmismudelist erineda või olla saadaval valikvarustusena.

 

Ideaalne tasakaal linnaelu ja vabaõhuseikluste vahel

 

Alates SANTA FE debüüdist 23 aastat tagasi on see ikooni staatusesse tõusnud maastur võitnud miljonite klientide südamed üle kogu maailma. Viienda põlvkonna põhjalikult ümber kujundatud SANTA FE on loodud kõigile, kes soovivad muuta elu tavalised hetked erakordseteks.

 

 

Eelkäijast tõhusam ja säästlikum

1,6-liitrise turbobensiinimootoriga uus SANTA FE on saadaval nii täishübriidi kui ka laetava pistikhübriidina.

 

 

Kastikujuline kere ja pikk teljevahe

Jõuline, ent tundliku meistrikäega viimistletud väliskujundus sobib hästi nii linnasõitudeks kui ka aktiivseks puhkuseks vabas looduses.

 

 

Näe paremini, nähes hea välja

Uued pika tööeaga projektoritüüpi LED-lainurkesituled tekitavad päevavalguse sarnast valgust ja on varustatud intelligentse kaugtulede automaatlülituse funktsiooniga.

 

 

Jõulise maasturi enesekindel hoiak peegeldab kasvavat trendi veeta rohkem aega vabas õhus

 

Hyundai Motor kasutas 2018. aastast pärineva SANTA FE viimase mudeliversiooni uuendamiseks ebatavalist disainistrateegiat, alustades kujundamist tagaluuki ümbritseva ala suurendamisest, et õues olemist saaks veelgi enam nautida, ning liikus alles seejärel ülejäänud välisdisaini juurde. Põhjuseks on tagasiside klientidelt, kes veedavad palju aega aktiivseks puhkuseks värskes õhus.

 

Puhkeasendiga istmed

 

Siseruumi üheks silmapaistvamaks osaks on puhkeasendiga esiistmed koos jalatugedega, mis võimaldavad sõitjatel end puhkehetkel eriti mugavasse asendisse kallutada.

 

Rohkem mugavusi

 

SANTA FE tuleb saadavale 5-, 6- ja 7-kohalisena. 6-kohalise versiooni teine istmerida on varustatud nn kaptenitoolidega, millel istumise teeb eriti mugavaks motoriseeritud lõõgastumisrežiim. Ka kolmandas istmereas on kallutatava seljatoega istmed.

 

Kahepoolne panipaik keskkonsoolis

 

Hyundai Motor tutvustab maailma esimest panipaika, millele pääseb ligi nii esi- kui ka tagaistmelt. See uuenduslik lahendus tähendab seda, et kõik autos viibijad saavad oma asjad igal hetkel hõlpsasti kätte.

 

UVC-steriliseerimisalus

 

Kindalaeka ülaosas asuv steriliseerimisalus võimaldab sageli kasutatavaid esemeid, näiteks mobiiltelefone ja rahakotte, kergesti steriliseerida, muutes keskkonna auto sees puhtamaks ja hügieenilisemaks.

 

Proaktiivsed juhiabi- ja turvasüsteemid

 

 

Esikokkupõrke vältimissüsteem (FCA 2) võib juhti hoiatada ja pidurid tööle panna, kui eesolev sõiduk järsult aeglustab või süsteem tuvastab esikokkupõrkeohu.

 

Maanteel või kiirteel kurve läbides aitab ohutut sõidukiirust säilitada navigatsiooniinfot järgiv isekohanduv kiirushoidik (NSCC 2). Maanteesõidu abisüsteem (HDA 2) aitab hoida juhi poolt kindlaks määratud sõidukiirust ja pikivahet eesliikuva sõidukiga. Lisaks aitab see maanteel ka sõidurada vahetada ning autot oma sõiduraja keskel hoida.

 

SANTA FE ülejäänud juhiabi- ja turvasüsteemide hulka kuuluvad veel intelligentne piirkiiruse järgimise abisüsteem, tagurdamisel tuvastatud ristsuunalise liiklusega kokkupõrke vältimissüsteem, täisvaatemonitor, kaugjuhitav iseparkimissüsteem ja ohutu väljumise abisüsteem.

 

Kümme turvapatja kõrgtasemel ohutuse tagamiseks

 

Tavaliselt ei tunne kliendid autot valides huvi, mitu turvapatja autos on. Kuid see muutub kohe, kui midagi juhtub. SANTA FE varustusse kuulub tervelt 10 turvapatja, mis tagavad kriitilistes olukordades optimaalseima kaitse: 2 esiturvapatja, juhi põlveturvapadi, keskturvapadi, 2 külgturvapatja ees ja 2 teises istmereas ning 2 turvakardinat, mis kaitsevad ka kolmandas istmereas istujaid.

 

 

   
Sulge

Loading ...
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Kasutades veebilehte, nõustute küpsiste kasutamisega. Vaata täpsemalt
Sulge
Sulge