Hübriidautod

 

Topauto pakub laia valikut hübriidautosid

 

Mida tähendab hübriid?

 

Hübriidi mõistet on algselt kasutatud bioloogias, kus see tähendab kahe liigi ristumist. Sõidukite puhul on hübriid kahe erineva jõuallikaga auto. Meie jaoks tähendab see, et ühes ja samas autos on nii elektri- kui ka sisepõlemismootor (bensiin või diisel). Klientide soovidele ja vajadustele vastu tulles, pakume laia valikut väga erinevaid hübriide.

 

Pistikhübriid

 

 

Nagu nimigi ütleb, saab pistikhübriidi laadimiseks pistikusse ühendada. Pistikhübriide nimetatakse ka laetavateks hübriidideks või plug-in hübriidideks. Lisaks sõidu ajal energia talletamisele saab akusse elektrit kas tavapärasest pistikupesast või elektriauto laadimiseks mõeldud laadimisseadmest.

 

Liitumioon-polümeerakust piisab tavaliselt pelgalt elektriga sõitmiseks sõltuvalt tingimustest umbes 52 kilomeetriks; linnatingimustes isegi rohkemaks.

 

Kui täiselektriline sõiduulatus on ammendunud, saad bensiinimootori abil jätkata hübriidina ja ühendada sõiduki laadimisseadmega siis, kui selleni jõuad. Kui sinu igapäevased sõidud on lühikesed ja laadimine on lihtsasti korraldatav, võid pikka aega sõitagi ainult elektriga.

 

Aku salvestab sõidu ajal elektrit, nagu eespool kirjeldatud. Kui elektriga sõitmiseks on tarvidus alles teekonna lõpus, saad alguses valida hübriidrežiimi. Sel juhul kasutab auto esmajärjekorras sisepõlemismootorit ja samal ajal laeb selle abil akut.

 

Meie pistikhübriidid

 

Hyundai Tucson MY25
Hyundai Tucson MY25
Hind alates 41 490 €
Hyundai Tucson
Hyundai Tucson
Hind alates 47 790 €
Hyundai SANTA FE
Hyundai SANTA FE
Hind alates 56 990 €
CUPRA Formentor
CUPRA Formentor
Hind alates 43 760 €
CUPRA Terramar
CUPRA Terramar
Hind alates 42 870 €
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
Hind alates 41 990 €
Honda CR-V
Honda CR-V
Hind alates 57 848 €

 

 

Hübriid

 

 

Hübriidautod on välimuselt erinevad, kuid neid ühendab see, et neil on kaks jõuallikat: sisepõlemismootor (üldjuhul bensiin) ja elektrimootor.

 

Elektrimootori jaoks saadakse energiat kineetilist energiat talletades. Näiteks allamäge sõites või pidurdades saab auto kiirust generaatori abil aeglustada. See teisendab pöörlevate rataste energia elektriks, mis salvestatakse akusse.

 

Auto kasutab sõitmiseks akumuleerunud elektrit, kuid seda jätkub ainult väga lühikeste vahemaade jaoks. Akut ei saa laadida välisest toiteallikast.

 

Neid autosid nimetatakse ka täishübriidiks ja iselaadivaks hübriidiks. Auto kasutamine ei erine praktikas sisepõlemismootoriga auto kasutamisest.

 

Meie hübriidid

 

Hyundai Tucson MY25
Hyundai Tucson MY25
Hind alates 36 990 €
Hyundai KONA Hybrid
Hyundai KONA Hybrid
Hind alates 31 490 €
Hyundai Tucson
Hyundai Tucson
Hind alates 38 290 €
Hyundai SANTA FE
Hyundai SANTA FE
Hind alates 53 990 €
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Hind alates 25 680 €
Suzuki S-Cross
Suzuki S-Cross
Hind alates 26 990 €
Mitsubishi Colt
Mitsubishi Colt
Hind alates 25 990 €
Honda Jazz
Honda Jazz
Hind alates 25 325 €
Honda HR-V
Honda HR-V
Hind alates 33 672 €
Honda Civic
Honda Civic
Hind alates 35 451 €
Honda ZR-V
Honda ZR-V
Hind alates 40 565 €
Honda CR-V
Honda CR-V
Hind alates 45 242 €

 

 

Kerghübriid

 

 

Kerghübriidautod on sõidukid, millel on eraldi 48 V aku elektrimootori jaoks. Elektrimootor abistab sisepõlemismootorit käivitamisel ja suurtel kiirendustel, muutes auto ökonoomsemaks ja vähendades heitkoguseid.

 

Siiski ei saa sõita ainult elektrimootori jõul – selle roll on sisepõlemismootori abistamine. Kerghübriidtehnoloogia võimaldab auto veeremisfunktsiooni, nii et sisepõlemismootor lülitatakse auto liikumise ajal välja.

 

Mis on head või kasulikku elektrimootorist võrreldes sisepõlemismootoriga?

 

Elektriga liiklemine on soodsam kui vaid traditsiooniliste kütustega sõitmine. Elektrimootor toetab sisepõlemismootorit sõidu alustamisel ja sõidu ajal kiirendamisel, muutes näiteks liiklema hakkamise ja möödasõidud kiiremaks.

 

Elektri eeliseks on ka see, et selle kasutamine auto jõuallikana ei tekita sõidu ajal CO2-heidet. Mõnedes suurtes linnades on kesklinnas piiratud sisepõlemismootoriga autode liikumist – Eestis seda veel ei ole.

 

Sulge

Loading ...
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Kasutades veebilehte, nõustute küpsiste kasutamisega. Vaata täpsemalt
Sulge
Sulge